کد خبر ۹۳۹۴۷ ۲۴۱ بازدید انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵
در آستانه برگزاری انتخابات خانه مطبوعات؛

اقدامات خلاف قانون خانه مطبوعات قم جواب نداد!

ماجراهای انتخابات خانه مطبوعات در قم تمامی ندارد به‌طوری‌که بعد از به تعویق افتادن انتخابات این بار تأیید شبانه افراد خبرساز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، انتخابات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات در قم در روزهای اخیر بار دیگر حاشیه‌ساز شده است.

ماجراهای انتخابات خانه مطبوعات در قم تمامی ندارد به‌طوری‌که بعد از به تعویق افتادن انتخابات این بار تأیید شبانه افراد خبرساز شده است.

این در حالی است که در ماه‌های اخیر خانه مطبوعات استان به دلایل غیرمنطقی از قبول عضویت بسیاری از افراد امتناع کرده بود به یکباره در آستانه برگزاری انتخابات عضویت برخی از افراد در خانه تأیید شد.

البته این پایان کار نبود عدم پالایش لیست فعلی خانه مطبوعات نیز یکی دیگر از ایرادات و یا می‌توان گفت نقض قانونی بود که از متولیان فعلی این خانه سرزده است به‌طوری‌که خبرنگاران روزنامه 19 دی به علت عدم انتشار این روزنامه در ماه‌های اخیر (بیش از شش ماه) بر اساس قانون حق رأی ندارند که این موضوع نیز با ورود مدیرکل ارشاد استان قم محقق شد.

اما این ورود قانونی مدیرکل ارشاد که با تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد صورت‌گرفته به مذاق اعضای فعلی هیئت‌مدیره خانه مطبوعات خوش نیامده و تخریب‌های گسترده‌ای را علیه وی به راه انداخته‌اند.

این اتفاق نامبارک در حالی رخ می‌دهد که مدیرکل ارشاد استان قم از روند بی‌قانونی که متولیان فعلی خانه مطبوعات در پیش گرفته بودند جلوگیری کرده است که شایسته تقدیر است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/