کد خبر ۹۴۰۱۰ ۱۴۱ بازدید انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰
سرهنگ مهدی کبیری‌پور در گفت‌وگو با قم‌نا:

بسیج در ایام محدودیت‌های دوهفته‌ای به کمک مردم می‌آید

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در گفت‌وگو با قم‌نا اظهار داشت: در طرحی که به نام شهید والامقام «حاج قاسم سلیمانی» مزین شده است؛ پایگاه‌های سلامت، پایش اولیه را به وسیله سامانه 4030 انجام می‌دهند و پس از آن کارهایی که بیمار مجبور می‌شود به خارج از منزل مراجعه کند را بسیج عهده‌دار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، نشست خبری معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم با اهالی رسانه، به مناسبت هفته بسیج پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این نشست خبری، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص برنامه بسیج در ایام محدودیت‌های دو هفته‌ای _که از اول آذر ماه در شهرهایی با وضعیت قرمز برقرار می‌شود_ اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت _که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج_ امضا شده؛ به ما نیز ابلاغ شده است.

سرهنگ مهدی کبیری‌پور تصریح کرد: در این طرح که به نام شهید والامقام «حاج قاسم سلیمانی» مزین شده است؛ با کمک دانشکده‌های علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر، شهرداری و سایر سازمان‌ها و نهادها، سازمان بسیج، کار میدانی را انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در طرح شهید سیلمانی، پایگاه‌های سلامت، پایش اولیه را به وسیله سامانه 4030 انجام می‌دهند و پس از آن کارهایی که بیمار مجبور می‌شود به خارج از منزل مراجعه کند را بسیج عهده‌دار می‌شود. به نوعی بسیج واسطه‌گری بین مردم و مراکز درمانی را برای قطع زنجیره کرونا انجام می‌دهد.

کبیری‌پور در پایان اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق این موضوع پس از جلسه‌ای که امروز با حضور مسئولین وزارت بهداشت برگزار می‌شود؛ اعلام خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/