کد خبر ۹۶۴۰۷ ۱۹۷ بازدید انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶
در پی درخواست اصحاب رسانه استان قم:

اقدام شایسته دکتر زاکانی در برگزاری نشست‌‌های تخصصی با رسانه های قم

پس از چندین نوبت درخواست خبرنگاران جهت برگزاری جلسات گفت‌وگو و نشست خبری نمایندگان قم با اصحاب رسانه استان، نشست خبری «دکتر علیرضا زاکانی» نماینده مردم قم و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی وضعیت بودجه ۱۴۰۰ در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پس از چندین نوبت درخواست خبرنگاران جهت برگزاری جلسات گفت‌وگو و نشست خبری نمایندگان قم با اصحاب رسانه استان، نشست خبری «دکتر علیرضا زاکانی» نماینده مردم قم و رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی وضعیت بودجه ۱۴۰۰ در دفتر خبرگزاری فارس در قم برگزار شد.

به عقیده بسیاری از خبرنگاران، اعلام موضع نمایندگان استان قم در مورد موضوعات ملی از رسانه های استان قم می تواند بستر رشد و توسعه رسانه های استان را فراهم می آورد که در نخستین گام دکتر زاکانی نشست رسانه بررسی بودجه  سال ۱۴۰۰ را با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم برگزار نمود.

انتظار است سایر نمایندگان قم نیز نسبت به برگزاری جلسات گفتگو و نشست های خبری با اصحاب رسانه قم اهتمام داشته و این اقدام شایسته توسط سه نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داشته باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/