کد خبر ۹۶۴۲۳ ۲۴۱ بازدید انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
در سالروز قیام ۱۹ دی قمی ها:

شوق و حسرت مردم قم برای دیدار سالانه با رهبر انقلاب + واکنش فعالین فضای مجازی

دلتنگی مردم قم برای دیدار رهبر معظم انقلاب و شوق دیدار ایشان موجب گردید جمعی از فعالین فضای مجازی با راه اندازی کمپینی از دلتنگی های خود برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب بگویند و به جمع آوری امضا در بین فعالین فصلی مجازی با عنوان بیعت با رهبری معظم انقلاب نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، همزمان با فرارسیدن سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم هر ساله در این روز جمعی از مردم شهر قم با حضور در بیت رهبر معظم انقلاب با ایشان دیدار و تجدید بیعت می نمودند که امسال به واسطه بروز بیماری کرونا ، شرایط حضور مردم قم برای دیدار با رهبری فراهم نشد.

کاربران شبکه های اجتماعی استان قم با بازخوانی دیدارهای گذشته مردم قم با رهبر معظم انقلاب و سخنان تاریخی ایشان به بازخوانی این دیدار ها پرداختند.

دلتنگی مردم قم برای دیدار رهبر معظم انقلاب و شوق دیدار ایشان موجب گردید جمعی از فعالین فضای مجازی با راه اندازی کمپینی از دلتنگی های خود برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب بگویند و به جمع آوری امضا در بین فعالین مجازی با عنوان بیعت با رهبری معظم انقلاب نمایند.

احسان باقری مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص واکنش فعالان فضای مجازی به عدم برگزاری دیدار سالانه مردم قم با رهبری معظم به علت محدودیت های کرونایی بیان داشت: هرساله در سالروز قیام ۱۹ دی دیدار مردم قم با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) با صحنه های بسیاری زیبا و باشکوهی برگزار می شد، اما امسال حسرت دیدار برای مردم قم وجود دارد و باید از قاب تلویزیون و در فضای مجازی به بیانات رهبر انقلاب گوش دهیم.

باقری در ادامه اظهار داشت: کاربران شبکه های اجتماعی در صفحات مجازی در سالروز قیام ۱۹ دی ماه واکنش های مختلفی را داشتند و از دلتنگی برای حضور در دیدار هرساله گفتند و این نشان از روحیه انقلابی مردم شهر قم دارد که رهبر انقلاب فرمودن این شهر مادر انقلاب است.