کد خبر ۹۶۵۹۸ ۱۲۶ بازدید انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷
جمعی از فعالان عرصه سلامت قم:

سخنان رهبر انقلاب مایه دلگرمی کادر درمان بوده است

جامعه سلامت قم در پیامی از توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب به تلاش جامعه سلامت تشکر کرد و گفت: اگر سخنان گهربار و راهنمایی‌های ارزشمند رهبری نبود، چه بسا دچار مشکلات عمیقی می‌شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جمعی از فعالان عرصه سلامت قم در راستای قدردانی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و الطاف و توجهات ایشان نسبت به تلاش‌های مجاهدانه جامعه سلامت کشور در مبارزه با ویروس کرونا بیانه‌ای صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حدود یک سال است که از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و همگان درگیر این موضوع شده و چه بسیار خانواده‌هایی که در این ایام عزیزان خود را از دست داده و عزادار شدند و در این کوران و بحبوحه سهمگین، همواره رهبر معظم انقلاب چه با کردار عالمانه و چه با فرمایشات شیوا و بلیغ خود در راستای دلداری و ایجاد اعتماد به جامعه تلاش کرده و اگر سخنان گهربار و راهنمایی‌های ارزشمند ایشان نبود، چه بسا دچار مشکلات عمیقی در این مسیر سخت می‌شدیم.

رهبر معظم انقلاب، پدرانه در فرمایشات اخیر خود که همزمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم در روز ۱۹ دی برگزار شد، بار دیگر از جامعه سلامت و تلاش‌های صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کرونا، قدردانی کردند که دلگرمی عظیمی برای کادر بهداشت و درمان به شمار می‌رود.

جامعه سلامت قم بر خود وظیفه می‌داند که از این فرمایشات و سخنان ارزشمند قدردانی کرده و اعلام دارد که ما همواره سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و تا پای جان از آرمان‌های نظام دفاع و در راستای سلامت جامعه قدم بر می‌داریم.

جامعه سلامت استان قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/