کد خبر ۹۶۶۴۹ ۷۹ بازدید انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۷
استاندار قم مطرح کرد:

ضرورت حمایت مسئولان از توسعه‌ی واحدهای صنعتی موفق

استاندار قم با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان از توسعه‌ی واحدهای صنعتی موفق گفت: با تعامل بانک‌ها شاهد بازگشت سایر کارخانجات نیمه فعال و راکد به چرخه‌ی تولید خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در برنامه سه‌شنبه‌های اقتصادی استانداری ضمن افتتاح یک واحد تولیدی و بازدید از چند واحد صنعتی از جمله یک شرکت کشت و صنعت با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان در راستای توسعه‌ی واحدهای صنعتی موفق گفت: روند احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان قم مثبت بوده و استان قم یکی از استان‌های موفق و پیشرو در این حوزه بوده است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همکاری و تعامل مناسب دستگاه‌های ذیربط به ویژه بانک‌ها شاهد بازگشت سایر کارخانجات نیمه فعال و راکد به چرخه‌ی تولید شویم و حمایت‌های لازم و جدی برای تسریع در بهره برداری از فازهای توسعه‌ای واحدهایی که به‌دنبال توسعه و تکمیل هستند، در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادی و بازدید از واحدهای صنعتی استان این هفته، از شرکت «کشت و صنعت شریف آباد»، تولید کننده لبنیات و شرکت سلولوزی «رها پاپیروس»، تولید کننده محصولات سلولزی و شرکت «گرانول معصوم» بازدید و واحد صنعتی «ره شتاب مدرن»، تولیدکننده اسباب بازی و ظروف پلاستیکی را افتتاح کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/