کد خبر ۹۶۶۹۲ ۸۱ بازدید انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اعلام کرد؛

برخورد با برپایی دسته عزا ویژه ایام فاطمیه در قم

بیژن سلیمان پور گفت: با هرگونه تخلف در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله برپایی دسته در ایام فاطمیه برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد،با تاکید بر این که در شرایط آبی کرونا، محدودیت‌ها در کمترین حالت خود ادامه خواهد داشت، اما به معنای سفید شدن وضعیت نیست تصریح کرد: نگرانی ما از عادی شدن شرایط است که می‌تواند باعث شیوع و روند صعودی بیماری شود.

بیژن سلیمان پور با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: طبق جلساتی با متولیان هیئت‌های مذهبی مقرر شد برای ایام فاطمیه هرگونه عزاداری با رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی و باکم‌ترین ظرفیت ممکن برگزار شود.

وی افزود: مقرر شد امسال هیچ‌گونه ایستگاه صلواتی در سطح استان ایجاد نشود و ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی محور باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد:با هرگونه تخلف در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و شکل گیری  تجمعات از جمله برپایی دسته‌جات در  ایام فاطمیه برخورد می‌شود.

سلیمان پور عنوان کرد:اوقاف و امورخیریه استان قم  هم باوجود تغییر رنگ استان و بهبود شرایط تقاضای بازگشایی بقاع متبرک دارند.

وی افزود: باوجود بهبود شرایط استان پیش‌بینی افزایش مسافرت‌ها به سمت استان قم را داریم اگر این امر ادامه یابد مجبور هستیم آمادگی بیشتری برای مقابله با روند صعودی را داشته باشیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/