کد خبر ۱۰۳۹۴۸ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
برخی چهره‌های شاخص خبری استان قم به مناسبت هشت ساله شدن قم‌نا:

قم‌نا رسانه‌ای صریح،تاثیرگذار و پرتلاش است

برخی چهره‌های شاخص خبری استان قم در پیام‌هایی، هشتمین سالگرد تاسیس پایگاه خبری پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) را تبریک گفتند. در این پیام‌ها از قم‌نا به عنوان رسانه‌ای صریح،تاثیرگذار و پرتلاش یاد شده است.

روز گذشته  پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هشت ساله شد. در همین خصوص «سید موسی حسینی کاشانی» مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی نوشت: "رسانه قم نا را در این سالها رسانه ای پویا و پیگیر و پرانگیزه دیده ام و تلاش و همت دوستان را در این رسانه تاثیرگذار قدردانم . آغاز هشتمین سال فعالیت بهانه ای شد برای تقدیر از زحمات عزیزان و آرزوی توفیق"

«محمدجواد محرابی» معاون مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز قم‌نا را رسانه‌ای پرتلاش توصیف کرد و در پیام خود به همین مناسبت خاطرنشان کرد: "در روزگاری که شیوه مواجهه در جنگ های مرسوم و سخت، جای خود را به رویارویی های رسانه ای داده است، رسانه انقلابی باید گوش به فرمان فرمانده، خود را آماده و مجهز به تسلیحات مدرن رسانه‌ای کند، شیوه های نوین رسانه ای را بیاموزد و نیروهای خود را به أنها مجهز کند تا بتواند در ادامه مسیر سخت جنگ نرم با دشمنان انقلاب میدان داری کند و در دفاع از کیان ایمان و حریم  انقلاب و نیروهای خود روشنگری نماید. قم نا، رسانه ای جوان، با نیروهای پرتلاش در مسیر دفاع از آرمانهای انقلاب است. که در خور تحسین نوید بخش أینده ای روشن در افق رسانه های تراز انقلاب اسلامی است."

«احمد نامداری» مدیرمسئول هفته‌نامه کریمه اهل بیت در پیامی هشت ساله شدن قم‌نا را تبریک گفت و این آن را رسانه‌ای صریح نامید. در پیام آقای نامداری آمده است: "بدون تردید تلاش جهت جلب اعتماد مخاطبان، در کنار تاثیر گذاری و حضور به موقع در رویدادهای سیاسی اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی استان قم با خصوصیت صراحت قلم ، توانسته پایگاه خبری قمنا را  در ردیف موثرترین رسانه های شهرکریمه اهل بیت علیهم السلام قرار دهد."

«سید جواد اشرفی» مدیر سابق خبرگزاری فارس استان قم نیز گفته است: "قم نا را ميتوان از رسانه هاي روبه پيشرفت شهر مقدس قم دانست. شجاعت و نقادي دو ويژگي بارز اين رسانه محلي است; با شعار جديد انتظار است مردم سهم بيشتري در محتواهاي توليد شده در اين رسانه داشته باشند. براي همكارانم در اين رسانه آرزوي توفيق هرچه بيشتر دارم."

«معصومه آمره» عضو شورای شهر قم نیز با بیان این که رسانه انقلابی باید روحیه مطالبه گری را در مردم احیا کند؛ تصریح کرد: "مردمی بودن و مطالبه گری صادقانه ویژگی مهم رسانه قم‌نا است که با نگاه تیزبین در این زمینه به خوبی فرهنگ سازی کرده و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شده است‌."

«علی فردوسی» مدیر خبرگزاری مهر استان قم در پیامی نوشت: "در روزگاری که رسانه ها بعنوان یکی از ارکان مردم سالاری در شرایط بد اقتصادی برای حفظ خود مجبور به مدارا  با اربابان ثروت و قدرت می شوند؛ قم نا بدون در نظر گرفتن منافع خودش و یا گروه های سیاسی خاص و غیره می شود صدای مردمی که از سر بی تدبیری ها، امیدشان ناامید شده است."

«فخرالدین یوسف‌پور» رئیس هیئت مدیرخانه مطبوعات قم نیز گفت: "هشتمین سالگرد فعالیت پایگاه خبری قم نا را به جامعه رسانه ای و شهروندان قمی تبریک گفته و به عوامل و دست اندرکاران این رسانه خدا قوت دارم. امتیاز بارز این رسانه محلی توجه ویژه به نقد و مطالبگری است و جدا از خط و خطوط و تفکرات و گرایش های سیاسی و ... رسانه قم نا در نقد پیش گام بوده و تا حدودی موفق."

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com