کد خبر ۱۱۰۵۷۶ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
وعده عمل نشده وزیر ارشاد در پردیسان قم/

تکمیل مصلی پردیسان به کجا رسید؟!

در حالی که بیش از شش ماه است که از وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل مصلی پردیسان می‌گذرد؛ با این حال در این خصوص تا به امروز نه خانی آمده و نه خانی رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در حالی که بیش از شش ماه است که از وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل مصلی پردیسان می‌گذرد؛ با این حال در این خصوص تا به امروز نه خانی آمده و نه خانی رفته است.

نهم دی ماه سال گذشته بود که در جریان سفر هیئت دولت به استان قم، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به برخی مشکلات فعالان فرهنگی در پردیسان، از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مصلای این شهرک خبر داد.

با این حال تا به امروز نه مبلغی برای تکمیل و دیگر امور مصلی پردیسان واریز شده است و نه تاکنون خبری از تعیین تکلیف این وعده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به قم همچنین اظهار داشت: فعالان فرهنگی شهر قم برای فعالیت مشکل فضا دارند که در این مورد با اوقاف تفاهم‌هایی داشتیم و توافق شد برای تهیه مسکن هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در پردیسان زمین مورد نیاز تهیه شود.

شهرک پردیسان با جمعیتی نزدیک به 150 هزار نفر، یکی از کانون‌های جمعیتی استان قم است؛ با این حال به گفته بسیاری از کارشناسان این شهرک نتوانسته است از لحاظ امکانات فرهنگی پا به پای محیط‌های شهری پیش آید.

*محمد حسین حسینی طلب

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com