کد خبر ۱۱۰۷۷۳ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
اختصاصی قم‌نا/

جعل عنوان مدرک دانشگاه آکسفورد توسط اصلاح طلب قمی/ جلالی پرچم انگلیس را بالاتر از مدارک تمامی دانشگاه‌های ایران دانست

مصطفی جلالی از فعالان اصلاح طلب قم، پرچم انگلیس را از تمام مدارک دانشگاه‌های ایران بالاتر دانست. وی که در بیو اکانت‌های خود به دروغ نوشته دارای مدرک (Degree) از دانشگاه آکسفورد است؛ اظهارنظر فوق را در پاسخ به انتقادات یکی از کاربران پیرامون این جعل عنوان گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مصطفی جلالی از فعالان اصلاح طلب قم، پرچم انگلیس را از تمام مدارک دانشگاه‌های ایران بالاتر دانست.

جلالی که در بیو اکانت‌های خود به دروغ نوشته دارای مدرک (Degree) از دانشگاه آکسفورد است؛ اظهارنظر فوق را در پاسخ به انتقادات یکی از کاربران پیرامون این جعل عنوان گفت.

وی که در کلاب هاوس سخن می‌گفت در نهایت پذیرفت که هیچ مدرکی از دانشگاه آکسفورد ندارد و منظورش از چیزی که در بیو اکانت‌های خود نوشته، گواهینامه‌ای (Certificate) است که از دانشگاه تهران گرفته است!

جالب اینجاست گواهینامه‌ای که جلالی می‌گوید به نام دانشگاه آکسفورد از دانشگاه تهران دریافت کرده است؛ توسط موسسات آموزشی مختلف با قیمت ناچیزی در اینترنت به فروش می‌رسد و ارزش کاربری خاصی ندارد.

با این حال جلالی در پاسخ به انتقادات کاربران، ضمن فرار رو به جلو اظهار داشت که هرکسی یک چیزی را دوست دارد و من هم این [پرچم انگلیس] را دوست دارم.

جلالی، رييس سابق خانه احزاب قم و دبیر حزب مردمی اصلاحات قم است و در جریان انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم ردصلاحیت شد.

وابستگی جلالی به احزاب اصلاح طلب در کنار برخی اظهارات شاذ و غیرمعقول‌اش، موجب شناخته شدن وی در برخی شبکه‌های اجتماعی شده است؛ به طوری که حتی هم حزبی‌های جلالی نیز بارها او را دست انداخته‌اند و یا بابت ادبیات و برخی نوشته هایش، او را مورد شماتت قرار داده اند.

در یک مورد از این اظهارات شاذ و خارق العاده، وی با استناد به یک ایده خیالی گرافیکی، نوشته بود که آمریکایی‌ها قرار است جدیدترین سلاح سری خود را برای مقابله با ایران به خاورمیانه بفرستند!

پیش‌تر نیز پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، با ارائه گزارشی مبسوط و مفصل از فعالیت‌های رسانه‌ای دبیر حزب مردمی اصلاحات قم، سوالاتی را در مورد شباهت چند اکانت فیک (جعلی) با مشخصات حساب توییتر مصطفی جلالی مطرح کرده بود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com