کد خبر ۱۱۱۲۵۱ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸

پیام‌های تسلیت در پی درگذشت زوج مبلغ جهادی

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی سیل اخیر و درگذشت مبلغ جهادی و هنرمند حجت الاسلام نصیری و همسر ایشان پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام مصطفی نصیری و همسرشان که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشور ارجمند حجت الاسلام والمسلمین آقای مصطفی نصیری (ره) و همسر مکرمه شأن که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند موجب تأسف گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن مبلغ با اخلاص را به خانواده، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و برای ایشان و همسر فقیدشان، علو درجات و حشر با اولیای الهی و ائمه معصومین (ع) و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی درگذشت زوج مبلغ جهادی

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی درگذشت زوج مبلغ جهادی در سیل اخیر بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

داغدار شدن و آسیب دیدن هموطنان عزیز در حوادث مربوط به سیل‌های اخیر به ویژه خبر غم‌انگیز درگذشت مبلغ ارجمند مرحوم حجت‌الاسلام آقای مصطفی نصیری و همسر مکرمه ایشان، در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، موجب تأثّر گردید.

او که با حضور فعال در فعالیت‌های تبلیغی، جهادی، هنری و انجمن شعر طلاب دفتر تبلیغات اسلامی، اعمال صالح ماندگاری به یادگار گذاشت.

ضمن تسلیت به همه محضر رهبر معظم و مردم شریف ایران، به خصوص داغدیدگان حادثه سیل، تسلیت عرض می‌کنم.

و ضمن طلب مغفرت برای همه آن سفرکردگان، به ویژه آن زوج مبلغ، برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com