کد خبر ۱۱۱۳۷۲ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۶

مطالبه مردم قم از رئیس جمهور برای حراست از عفاف و حجاب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: مردم ولایت مدار و متدین شهر مقدس قم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری، ضمن اعلام حمایت خود از طرح عفاف و حجاب، حراست ویژه از عفاف و حجاب جامعه را مطالبه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم بانوی کرامت انجام شد، ضمن ارائه گزارشی از روند تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات استان قم گفت: یکی از اقداماتی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم انجام می دهد حضور در مساجد و گفت‌وگو با مردم و دعوت از مردم و تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات استان قم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد دیدار صورت گرفته و مقرر شد آن ها به حوزه امر به معروف ورود کنند و ستاد نیز با تمام توان آمادگی دارد زمینه‌های لازم را فراهم کند و حمایت انتظامی و آموزشی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: بهترین کمک مردم به مقوله امر به معروف و نهی از منکر مطالبه از مسئولان ارشد نظام است به همین خاطر مردم استان قم اعلام می دارند که طرفدار طرح حجاب و عفاف هستند و از مسئولان ترویج عفاف و حجاب را مطالبه‌گری می‌کنند.

گرجی یادآور شد: مردم ولایت مدار و متدین شهر مقدس قم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری، ضمن اعلام حمایت خود از طرح عفاف و حجاب، حراست ویژه از عفاف و حجاب جامعه را مطالبه کردند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com