کد خبر ۱۱۱۴۹۷ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
آغاز ایجاد تحول اداری در قم؛

دولت سیزدهم به دنبال پویاسازی دستگاه‌های دولتی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تحول در حوزه اداری است و در استان قم این تحول به‌ صورت گام‌به‌گام آغاز شده، گفت: برای این تحول سندی توسط دولت تهیه‌ شده ولی در استان این کار زودتر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از تسنیم، سید مهدی قریشی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر لزوم اصلاح فرآیندهای اداری اظهار داشت: متأسفانه نظام‌های اداری بسیار خسته، کند و قدیمی بوده که در این زمینه نیاز به یک انقلاب اداری داریم که این تحول شامل قوانین، ساختارها، آموزش و غیره است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تحول در این حوزه بوده و در استان قم این تحول به‌صورت گام‌به‌گام آغاز شده است، تصریح کرد: برای این تحول، سندی نیز توسط دولت تهیه‌شده ولی در استان این کار زودتر آغاز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تأکید بر اینکه مجلس هم این اقدام را همراهی می‌کند و تصویب اصلاح قانون صدور مجوزها گامی در همین زمینه انقلاب اداری است، خاطرنشان کرد: نارضایتی‌هایی که در بین کارکنان دولتی وجود دارد، از برخی از تبعیض‌ها ناشی می‌شود که دولت برای این کار نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است. 

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com