کد خبر ۱۱۱۵۱۸ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶

شهدا و آرمان انقلاب خط قرمزی غیرقابل اغماض است

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم به دنبال اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم، ضمن محکوم کردن چنین گزافه گویی ها اعلام می دارد که شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی خط قرمزی است غیر قابل اغماض و جوانان گام دوم همچون فرزندان خمینی کبیر در مقابل مزدوران داخلی و دشمنان خارجی با قدرت و صلابت ایستاده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در محکومیت اهانت وقیحانه یکی از سران فتنه به شرح زیر است: 

«الذین ءامنوا و هاجروا و جهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند.

سوره توبه، آیه 20

از صدر اسلام تا کنون افرادی بودند که یا در باطن و یا در ظاهر مخالف اسلام و انقلاب و آرمان‌های آن بوده‌ و پیوسته در حال استهزاء پیامبران و مومنان و مجاهدانی بوده‌اند که با جان و مال خود از اسلام و قرآن دفاع کرده‌ و جان خود را فدای این راه کرده‌اند.

اهانتی که به ساحت مقدس شهید بزرگوار سردار سرتیپ حاج حسین همدانی گردید ترور دیگری بر شخصیت آن شهید والامقام و دیگر شهدای جبهه مقاومت بالاخص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود.

این اهانت وقیحانه که از سوی یکی از سران فتنه صورت گرفت یقیناً همسو با اهداف منافقین و دشمنان قسم خورده انقلاب بوده و موجب ناراحتی و اندوه فرزندان و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران و همه دلسوختگان و عاشقان انقلاب گردید.

اما فتنه گران بدانند وعده الهی در مورد حیات شهدا، بالاخص این شهید بزرگوار آنچنان صادق است که این هجمه ها نه تنها خدشه‌ای به ارزش های آن شهید عزیز وارد ننموده بلکه توفیق الهی سبب شد تا این حربه مغرضین، وسیله‌ای برای تجلیل و احترام مضاعف آن دلاور مرد جبهه مقاومت شود و تداعی رشادت ها و خدمات ایشان برای ملت قدرشناس ایران اسلامی گردد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم ضمن محکوم کردن چنین گزافه گویی ها اعلام می دارد که شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی خط قرمزی است غیر قابل اغماض و جوانان گام دوم همچون فرزندان خمینی کبیر در مقابل مزدوران داخلی و دشمنان خارجی با قدرت و صلابت ایستاده اند.

والسلام علی من اتبع الهدی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com