کد خبر ۱۱۱۵۸۲ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: مسابقات استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی از امروز در قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از تسنیم، سید محمد صالح‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی، از امروز در قم در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات با ضبط دعاخوانی، اذان و اجرای گروه‌های تواشیح امروز آغاز و روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر هم مسابقات قرائت تحقیق، ترتبیل و حفظ ویژه برادران برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه روز جمعه هم به مسابقات خواهران اختصاص یافته است تصریح کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی، آیین اختتامیه این دور از مسابقات، روز شنبه ساعت 18 و با حضور مدیران و مسئولان اوقاف و برخی مقامات استانی، در مجتمع فرهنگ امامزاده سید علی(ع) تدارک دیده شده است.

صالح‌نژاد خاطرنشان کرد: مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف، امروز آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد،  مراسم اختتامیه این مسابقات روز شنبه  بیست و نهم مردادماه در قم برگزار می‌شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com