کد خبر ۱۱۱۵۸۸ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
مسئول بسیج ادارات استان قم:

معرفی 130 شهیده استان قم به‌عنوان الگوی بانوان

مسئول سازمان بسیج ادارات استان قم گفت: قم 130 بانوی شهیده را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و معرفی و الگوسازی از این بانوان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، سیدجواد هاشمی ظهر امروز چهارشنبه 26 مردادماه در نشست مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بانوان قم در طول تاریخ خوش درخشیدند، اظهار کرد: بانوان شجره پاکیزه‌، سایبان دشت ایمان و گلستان جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در موضوع بی‌حجابی نارضایتی‌های بسیاری وجود دارد، مطرح کرد: حضور بانوان در صحنه‌های مختلف به منظور حفاظت از کیان جمهوری اسلامی بوده و ارزشمند است.

مسئول بسیج ادارات استان قم با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت بانوان در بسیج ادارات استفاده کرد، عنوان کرد: استان قم 130 بانوی شهیده را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و معرفی و الگوسازی از این بانوان باید در دستور کار قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه باید به موضوع گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین توجه بیش‌تری شود، خاطرنشان کرد: پسندیده نیست که در جامعه اسلامی افرادی برخلاف برنامه‌های عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، عمل کنند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com