کد خبر ۱۱۱۷۹۲ انتشار : ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱
استاندار قم:

اعتبارات سفر رییس جمهور به قم تا پایان سال جذب می شود

استاندار قم با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تخصیص یافته است افزود: تلاش می‌شود تا همه اعتبارات مصوب شده تا پایان سال جاری جذب شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، سید محمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان قم با تبریک روز پزشک اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان در راستای ارائه خدمات به بیماران به خصوص بیماران کرونایی بودیم.

استاندار قم بیان داشت: قم در زمینه پزشکی ظرفیت‌های خوبی دارد و امیدواریم با همدلی و همکاری مسئولان سطح کیفی خدمات درمانی در استان قم افزایش یابد.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به قم گفت: این سفر مصوبات و مجوزهای خوبی برای پیشرفت استان به همراه داشته و در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

استاندار قم ادامه داد: گروه و تیم خوبی برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به قم در حال فعالیت هستند و در این زمینه بزرگان شهر و علما نیز کمک می‌کنند.

وی گفت: هم اکنون بیشتر مصوبات سفر رئیس جمهور به قم در مرحله اجرا است و برخی از مصوبات نیز بر زمین مانده که در حال پیگیری است.

شاهچراغی با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تخصیص یافته است افزود: تلاش می‌شود تا همه اعتبارات مصوب شده تا پایان سال جاری جذب شود.

وی با بیان اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم در حال برنامه ریزی است افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیازهای و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان را برای طرح در دور دوم سفر رئیس جمهور آماده کنند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com