کد خبر ۱۱۱۷۹۵ انتشار : ۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶

مراسم بزرگداشت شهیدان «رجایی» و «باهنر» در قم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، مراسم بزرگداشت دو یار دیرین امام خمینی (ره) شهیدان «محمدعلی رجایی» و «حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر» به همت شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

۴ شهریورماه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مکان مصلی قدس صولت مرتضی معاون اجرایی رئیس جمهور خواهد بود.

۷ شهریورماه نیز پس از فریضه مغرب و عشاء مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در شبستان امام خمینی (ره) - با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مومنی برگزار می‌شود.

۸ شهریورماه نیز پس از فریضه مغرب و عشاء مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مسجد مقدس جمکران با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر خلج برگزار می‌شود.

۹ شهریورماه پس از فریضه مغرب و عشاء  درس اخلاق و مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهدا با سخنرانی آیت‌الله غلام‌رضا فیاضی دنبال خواهد شد.

لازم به ذکر است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، از عموم مردم شریف و انقلابی شهر مقدس قم دعوت به‌عمل می‌آید که در مراسم اعلامی حضوری پرشور و امیدآفرین داشته باشند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com