کد خبر ۱۱۱۸۰۱ انتشار : ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴
امیر سرتیپ صباحی فر:

تمامی تجهیزات نیروی پدافند هوایی ارتش ساخت ایران است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تمامی تجهیزات نیروی پدافند هوایی ارتش ساخت ایران است، تاکید کرد: اگر دشمن به آسمان ایران نزدیک شود، با پاسخ کوبنده پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد عصر امروز در چهارمین آئین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش استان قم که با محوریت نیروی پدافند هوایی در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) برگزار شد، بیان کرد: اگر دشمنان می‌توانستند به ما ضربه‌ای بزنند فضای آسمان جمهوری اسلامی ایران را ناامن می‌کردند در حالی که هرگز نمی‌توانند و این به‌خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح و تجهیزات نظامی موجود است.

وی با بیان اینکه فعالیت نیروی پدافند هوایی تجهیزات محور است، عنوان کرد: تمامی سلاح‌ها و تجهیزات پدافند هوایی در داخل کشور ساخته می‌شود و ما هیچ سامانه‌ای را نداریم که غیربومی باشد.


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان ما حتی فکر این را نمی‌کردند که قدرت بازدارندگی ما به مرحله‌ای برسد که هیچ متجاوزی نتواند وارد ایران عزیز شود؛ اگر دشمن به آسمان کشور ایران نزدیک شود با پاسخ کوبنده پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

وی با تاکید براینکه پهباد‌های ما با سرعت‌ها و هدف‌هایی که بخواهیم مسلح شده‌اند و آمادگی کامل را دارند، افزود: امروز نیروی پدافند هوایی به سامانه‌های کشف و شناسایی همچون رادار‌هایی با برد ۳ هزار کیلومتر مجهز شده که در دنیا کم‌نظیر است.

صباحی فرد در پایان سخنان خود اظهار کرد: این نوید را به ملت شریف و انقلابی ایران و خانواده‌های معظم شهدا می‌دهم که فرزندان شما در پدافند هوایی ارتش تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت، ولی فقیه خواهند ایستاد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com