کد خبر ۱۱۱۸۰۳ انتشار : ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۶
مرتضوی:

همدلی و همراهی مدیران استان قم مثال زدنی است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آیت الله رییسی بدون گله و شکایت کسری بودجه را جبران کرد، صادرات نفت به حد مناسب رسید و بخشی از منابع بلوکه شده برگشت داده شد، واکسن تولید و قدرت صادرات آن هم فراهم شد که این‌ها نمونه‌ای از کارنامه دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از تسنیم، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که حل مشکلات این استان با جدیت دنبال می‌شود و شخص رئیس‌جمهور همواره پیگیر مسائل و مشکلات استان قم است.

وی ادامه داد: رییس جمهور در حوزه راهبردی دیپلماسی دولت، سیاست، عزت، حکمت و مصلحت را نصب العین قرار داد و در اجلاس‌های منطقه‌ای تمام قد درخشید.

معاون اجرایی رئیس جمهور توجه به کاستی‌ها و مشکلات قم را از دغدغه‌های رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: راه اندازی فرودگاه قم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اگر سرمایه گذار برای تکمیل آن ورود پیدا کند قول می‌دهیم همه مشکلات آن را حل کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه تراز تجاری کشور مثبت شده است، بیان کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش و برنامه ریزی دارد و امروز هیچ بهانه‌ای از مدیران برای کار نکردن وجود ندارد، چرا که این ملت نشان دادند که در همه صحنه‌ها وظیفه خود را به نحو شایسته انجام داده اند و لیاقت دارند که زیر پای آن‌ها فرش قرمز پهن کنیم.

وی افزود: وقتی رئیس جمهور این دولت را تحویل گرفت اقتدار دولت در عرصه بین المللی به شدت آسیب دیده بود که نمونه های آن زیاد است، در داخل بودجه سال گذشته در حوزه اعتبارات جاری به روایتی 107 درصد نسبت به سال 99 افزایش یافت و در عین حال کسری هم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: ارتباط دولت با سه قوه بسیار مطلوب است و این دولت مسایل نظام کشور را جمع آوری کرده است و متناسب با آن برنامه دارد و البته مسأله کشور یک شبه و یکساله قابل حل نیستند اما معتقدیم همه باید امام حسینی عمل و به مردم خدمت کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه این مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد امکانات موجود برای اداره کشور فراهم است، افزود: آیت الله رییسی بدون گله و شکایت کسری بودجه را جبران کرد، صادرات نفت به حد مناسب رسید و بخشی از منابع بلوکه شده برگشت داده شد، واکسن تولید و قدرت صادرات آن هم فراهم شد که این‌ها نمونه‌ای از کارنامه دولت است.

 همدلی و همراهی مدیران استان قم مثال زدنی است 

در ادامه این جلسه سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم همدلی و همراهی مدیران استان را مثال زدنی دانست و افزود: در سایه این همراهی ها، طرح‌ها در استان قم با جدیت و با سرعت دنبال و به مرحله اجرا می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت این یکدلی ها، مشکلی در پیگیری امور مردم نداریم و مدیریت استان، ستاد برنامه ریزی سفر دوم ریاست جمهوری را کلید زده و مصمم هستیم که مشکلات و کار‌های روی زمین مانده را در این سفر پیگیری و حل کنیم.

همچین در پایان این جلسه از تابلو طرح‌های قابل بهره برداری استان قم در هفته دولت رونمایی شد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com