کد خبر ۱۱۱۸۰۷ انتشار : ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۴
استاندار قم:

مقدمات سفر دور دوم رییس جمهور به قم در حال انجام است

استاندار قم گفت: تلاش می‌شود کلیه مصوبات دور اول سفر دولت به قم اجرایی و اعتبارات تخصیص داده شده نیز جذب شود و مقدمات برای سفر دور دوم رئیس جمهور در حال برنامه ریزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، سید محمدتقی شاهچراغی روز جمعه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: هم اکنون در دولت سیزدهم شرایط خوبی برای خدمت رسانی به مردم فراهم است و مسئولین باید از این شرایط برای خدمت به مردم استفاده کنند.

استاندار قم عنوان داشت: برخی از بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مشکلاتی دارند که این مشکلات ناشی از سازمان‌های مرکزی آنان است و به همین دلیل نمی‌تواند تسهیلات را به صورت کامل پرداخت کنند.

وی افزود: در سفر دوره اول رئیس جمهور به قم مصوبات خوبی در نظر گرفته شده است که تلاش می‌شود کلیه مصوبات اجرایی و اعتبارات تخصیص داده شده نیز جذب شود و مقدمات برای سفر دور دوم رئیس جمهور در حال برنامه ریزی است.

شاهچراغی ادامه داد: برخی از عقب ماندگی‌های استان قم از قبل از انقلاب است و امیدواریم بخش قابل توجهی از این عقب ماندگی‌ها مرتفع شود.

استاندار قم بیان داشت: وضعیت کنونی و برنامه‌هایی که برای پیشرفت و توسعه استان قم در نظر گرفته شده است نشان از یک رشد قابل ملاحظه‌ای است.

وی همچنین ابراز داشت: مسئولان استان قم امروز دارای وحدت و یکپارچگی هستند و تلاش‌ها در راستای به سرانجام رسیدن پروژه‌ها ادامه دارد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com