کد خبر ۱۱۱۸۱۶ انتشار : ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱

خدمت‌رسانی تخصصی 110 جهادگر بسیجی در قم

مسئول سازمان بسیج اصناف قم از خدمت‌رسانی تخصصی ۱۱۰ جهادگر بسیجی به نیازمندان در قالب تعمیر لوازم خانگی و و سایل منزل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حسین حسن‌پور اظهار کرد: سازمان بسیج اصناف استان قم، مرحله دیگری از نهضت خدمت‌رسانی را راه‌انداخته است تا اصناف جهادی در عرصه‌های مختلف به صورت رایگان به نیازمندان خدمت ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در این مرحله نیز ابتدا شناسایی نیازمندان در مناطق محروم انجام می‌شود و جهادگران با حضور در منازل آن‌ها به تعمیر لوازم خانگی، وسایل و ابزار‌های آن‌ها می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: ۱۱۰ نفر از متخصصان جهادگر اصناف قم به مناسبت بسیج اصناف در قالب رزمایشی سازمان‌دهی شدند تا هر نوع وسیله‌ای از نیازمندان را به صورت رایگان تعمیر کنند.

وی با اشاره به انجام عکاسی، پیرایش و مشاوره و تست سلامت رایگان در هفته بسیج اصناف عنوان کرد: با پیگیری‌های بسیج اصناف هیچ خدمتی نیست که نتوانیم به کمک بسیجیان ارائه دهیم و امیدواریم با مشارکت بیشتر خیرین و تامین تجهیزات و قطعات بیشتر بتوانیم خدمات گسترده‌تری را به نیازمندان ارائه دهیم.

حسن‌پور با اشاره به تعمیر بیش از ۵۰۰ قطعه وسیله در یک روز اظهار کرد: تلاش ما این است که در حد توان خود، باری از دوش نیازمندان برداریم.

وی با اشاره به اینکه در فصل بهار در فروردین‌ماه نیز بیش از ۵۰۰ قطعه لوازم منزل را تعمیر کردیم، تصریح کرد: ساخت سرویس بهداشتی و حمام، برق‌کاری و انجام دیگر خدمات منازل از جمله دستاورد‌های بسیج اصناف است.

گفتنی است سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) هم در حاشیه بازدید از اردوی جهادی اصناف بسیجی قم، این حرکت جهادی را از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان با رنگ وبوی شهدا در مناطق محروم برشمرد و بر تعمیر لوازم خانگی به عنوان طرح ابتکاری بسیجیان خدمت‌رسان در زلزله سر پل ذهاب و سیل پلدختر و طرحی اجرایی  بعد از این حوادث، توسط سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم استان قم تأکید کرد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com