کد خبر ۱۱۱۸۲۲ انتشار : ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲

خداحافظی با کرایه نقدی در تاکسی‌ های قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از تجهیز تمامی تاکسی‌ های خطوط شهری به دستگاه کارتخوان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیک،مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ ها گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارتخوان بر روی تاکسی‌ های شهر قم در حال اجرا است.

او با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان به صورت رایگان بر روی تاکسی‌ ها نصب می‌شود، گفت: برای نخستین بار به صورت آزمایشی، دستگاه‌های کارتخوان بر روی تاکسی‌های خط بازار- ۱۹ دی نصب شد و در این مدت استقبال مردم مناسب بوده و تعداد تراکنش‌های این خط قابل‌توجه است.

نیک با بیان اینکه در مرحله دوم بر روی تاکسی‌های خطوط اطراف میدان جانبازان هم دستگاه کارتخوان نصب می‌شود افزود: بعد از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های میدان جانبازان، بلافاصله نصب این دستگاه‌ها بر روی تاکسی‌های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم ابراز امیدواری کرد: در شش ماه دوم امسال شاهد نصب دستگاه‌های کارتخوان بر روی تمامی تاکسی‌های خطوط و گردشی باشیم تا مشکلات پرداخت نقدی که هم برای مسافران و هم برای رانندگان وجود داشت برطرف شود.

او در ادامه بر اخذ کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافران قرار دارند و رانندگان ملزم به اخذ کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

نیک افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت خود را با سامانه ۱۳۷ و یا با تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ اداره بازرسی و نظارت تاکسیرانی مطرح کنند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com