کد خبر ۱۱۱۸۲۵ انتشار : ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱
با عنوان انسجام فرهنگی و مدیریتی و با حضور اساتید بسیجی؛

برگزاری اردوی علمی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم

اردوی علمی فرهنگی با عنوان انسجام فرهنگی و مدیریتی اساتید بسیجی به همت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی و با حضور 50 نفر از اساتید و خانواده های ایشان در استان مرکزی و شهر تفرش برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، اردوی علمی و فرهنگی با عنوان انسجام فرهنگی و مدیریتی اساتید بسیجی به همت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم به مدت دو روز با حضور خانواده های ایشان و مسئولین بسیج اساتید استان قم در شهرستان تفرش استان مرکزی برگزار گردید.

در این اردو اساتید بسیجی و خانواده های ایشان ضمن بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان تفرش، از نزدیک با دستاوردهای صنایع دستی و امکانات گردشگری و علمی این شهرستان آشنا شدند.

قاسم کهندانی مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم درباره برگزاری این اردو علمی و فرهنگی گفت: این اردو به عنوان ایجاد انسجام بخشی و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ایرانی و مشاهیر کشور برگزار گردید.

وی در ادامه داد: بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در طی چند سال اخیر همواره سعی داشته با برگزاری اردوهای علمی، نشست های تخصصی، برگزاری همایش با موضوعات روز و تشکیل جلسات انسجام بخش، امید به آینده و روحیه خودباوری را در بین اساتید تقویت نماید.

کهندانی تصریح کرد: همچنین در راستای بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر ایجاد امید به آینده و پیشرفت در علم و دانش بومی در بین نخبگان و دانشگاهیان، بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی رسالت خود را براین نهاده تا ظرفیت های علمی، فرهنگی و تمدنی شهرستان تفرش را در این اردو به اساتید و خانواده های ایشان معرفی نماید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم گفت: در این اردو از اماکنی چون؛ مجموعه تاریخی ششنا، امامزاده محمد (جد مقام معظم رهبری)، تکیه تاریخی زاغرم، موزه شکرایی، شهری زیرزمینی دستکند، مقبره پروفسور حسابی، موزه نصیر، خانه اجلال یا تکیه خلچان، و خانه حکیم نظامی گنجوی بازدید بعمل آمد. که در این برنامه های به موضوعاتی از قبیل سبک زندگی ایرانی اسلامی، تمدن اسلامی، علوم اسلامی و معماری اسلامی پرداخته شد.

وی اضافه کرد: در این اردوی میزبان جناب سرهنگ علامه رئیس بسیج اساتید و هیات همراه ایشان بودیم که به همین منظور جلسه ی هم افزایی با حضور ایشان و کلیه اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در محل دانشگاه آزاد اسلامی تفرش برگزار گردید.

 

 

 

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com