کد خبر ۱۱۱۸۳۷ انتشار : ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳
علیرضا ارجمندی:

بانک‌ها پرداخت تسهیلات گردشگری را تسهیل کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: اگر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری و صنایع دستی همراهی نکنند توسعه با سرعت کم‌تری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس، علیرضا ارجمندی امروز 6 شهریورماه در نشست صمیمی با فعالان حوزه گردشگری و زیارت که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری فرماندهی انتظامی استان، مافیای خیابان چهارمردان در حوزه مسافربری از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه با مشکل صرافی‌ها در خرید بلیط مواجه هستیم، عنوان کرد: حمل و نقل گردشگران خارجی توام با کلاهبرداری است و در این راستا مجوز ۵ دفتر را ابطال کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه مشکلات با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حل شده است، مطرح کرد: در حوزه تسهیلات نیز تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان معرفی شده اما تاکنون پرداختی زیادی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اگر بانک‌ها همراهی نکنند توسعه با سرعت کم‌تری انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات ما مشکل اقامت است و در این راستا هنوز همکاری لازم با شهرداری شکل نگرفته‌ است.

ارجمندی با بیان اینکه امیدواریم فرهنگ خانه‌های تاریخی در قم شکل بگیرد، تصریح کرد: متاسفانه شهرداری در به وجود آمدن بازار سیاه نقش غیرمستقیم و ناخودآگاه دارد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com