کد خبر ۱۱۱۸۵۴ انتشار : ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵

تولیت حرم حضرت معصومه(س)با خانواده دو شهید دفاع مقدس قم دیدار کرد

تولیت حرم حضرت معصومه (س) در راستای برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم با حضور در منزل شهید مرتضی نوروزی آرانی و شهید سید محمد رضا فیض از خانواده این شهدای دفاع مقدس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، در راستای برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم، آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، حجت الاسلام و المسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم و جمعی از اعضای کنگره در منزل شهید مرتضی نوروزی آرانی و شهید سید محمد رضا فیض حضور یافتند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با خانواده شهید مرتضی نوروزی آرانی، اظهار کرد: به احترام خون پاک شهیدان که در راه اسلام و نظام ریخته شده است از خانواده معظم شهدای استان قم توسط مسئولان استانی بازدید به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه شهدا اخلاص داشتند و این ویژگی در تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهادت مؤثر است، گفت: انشاالله حرکت‌های عظیم شهدای دفاع مقدس ومدافعان حرم و حرکت‌های دیگر از این قبیل که از گذشته انجام شده و انجام خواهد شد زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

در قالب برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم تاکنون به بیش از ۱۰۰۰ خانواده شهید استان سرکشی شده و ضمن تقدیر از آنان، مسئولان در جریان مشکلات خانواده شهدا قرار گرفتند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com