کد خبر ۱۱۱۸۷۱ انتشار : ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۴

۲۳ محصول فناورانه در استان قم رونمایی شد

همزمان با هفته دولت ۲۳ محصول فناورانه تولید شده توسط ۱۴ شرکت دنش بنیان استان با حضور استاندار قم رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، بعد از ظهر دوشنبه و همزمان با هفته دولت، ۲۳ محصول فناورانه از ۱۴ شرکت دانش بنیان استان قم توسط استاندار قم رونمایی شد.

پارک علم و فناوری استان قم، مرکز رشد دانشگاه قم، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد جهاد کشاورزی چهار مرکز فناوری استان آخرین دستاوردهای دانش بنیان خود را در محل استانداری قم به نمایش گذاشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اقتصاد دانش بنیان در استان قم شکل گرفت و بیشتر مدیرانی که در این زمینه‌ها مسئولیت دارند عضو این ستاد هستند که رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان از جمله مأموریت‌های این ستاد است.

سید مهدی قریشی بیان داشت: تعدادی از محصولات دانش بنیان برای حمایت از این محصولات رونمایی شد که عمده آنها در حوزه کشاورزی است.

وی بیان داشت: برخی از شرکت‌های دانش‌های بنیان در استان قم دچار مشکلات نقدینگی هستند که تلاش می‌شود در قالب‌های مختلف همانند تبصره ۱۸ از آنان حمایت شود.

وی ادامه داد: ستاد اقتصادی دانش بنیان مشکلات و نیازهای شرکت‌های دانش بنیان استان را شناسایی و احصا می کندو تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی موانع فعالیت این شرکت‌ها برطرف شود.

 

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com