کد خبر ۱۱۲۰۴۵ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰

برپایی موکب درمانی کریمه اهل بیت(س) در شهر کربلا

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: موکب درمانی کریمه اهل بیت(س) طبق روال سال‌های گذشته در شهر مقدس کربلا به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل چهره‌نما اظهار کرد: موکب درمانی کریمه اهل بیت(س) با مدیریت سازمان بسیج جامعه پزشکی قم چند سالی است که در شهر کربلا مستقر می‌شود و امسال نیز این موکب با حضور 25 پزشک و پرستار از روز چهارشنبه 16 شهریور ماه لغایت روز اربعین حسینی فعال خواهد بود.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم در ادامه گفت: دارو و تجهیزات از طریق مرزهای زمینی به محل استقرار موکب در شهر کربلا ارسال شده و خدمات رسانی به زوار به صورت سرپایی انجام خواهد شد.

وی افزود: خدمات ارائه شده در موکب در حد خدمات سرپایی بوده و با توجه به فصلی که در آن قرار داریم خدمات متناسب با آن فصل به زوار ارائه می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم بیان کرد: انجام پانسمان زخم‌های پا و تاول پا که بین زائرین در همه فصول مشترک است خدماتی است که سعی می‌شود به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ همچنین توانسته‌ایم با همکاری خیرین دارو تهیه کنیم و در صورت کمبود دارو از مرکز بهداشت و درمان مستقر در کربلا تامین خواهیم کرد.
 
وی ابراز کرد: محل استقرار موکب انتهای خیابان سدره المنتهی، شارع بوبیات، پشت مقام صاحب‌الزمان(عج) در شهر کربلا است.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com