کد خبر ۱۱۲۱۹۵ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵

قم با اقتدار قهرمان لیگ برتر پینگ‌پنگ ایران شد

تیم با استعداد و نخبه قم بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های فصل 1401 لگی برتر تنیس روی‌میز ایران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از فارس‏، سالن شهدای دروازه‌ری در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم به مدت سه روز میزبان تیم‌ها و پینگ‌پنگ‌بازان سراسر کشور در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر تنیس روی‌میز باشگاه‌های ایران بود و سرانجام تیم قم در جایگاه نخست ایستاد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های ایران با رقابت ۱۸۰ پینگ‌پنگ باز در قالب ۲۹ تیم به میزبانی هیات قم برگزار شد و استعدادهای تنیس روی‌میز قم جام قهرمانی را در خانه نگه داشتند، مسابقاتی که شهربازی علوی قم در راه برگزاری مطلوب آن حامی هیات تنیس پینگ‌پنگ قم بود.

تیم تنیس روی‌میز قم در مسیر کسب این موفقیت و دستاورد ارزنده، در مرحله مقدماتی بر تیم‌های آکادمی تاپ گرگان و آراز پارس‌آباد پیروز شد تا به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی برود که در این مرحله با عبور از سد تیم‌های آکادمی آرمند تهران و مقاومت تبریز راهی نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات پینگ‌پنگ‌بازان قم با غلبه بر تیم ادسکو تهران مجوز حضور در فینال را کسب کردند تا برای قهرمانی به مصاف تیم همیشه مطرح نفت و گاز گچساران بروند که از قضا رقابت نزدیک و جذابی شد و تیم قم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نفت و گاز گچساران نیز که با دو پیروزی مقابل آکادمی آرمند تهران و نوین چرم البرز در مرحله مقدماتی و برتری مقابل آکادمی تاپ گرگان و آکادمی پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی در مرحله حذفی حضور یافته بود، برای صعود به فینال بر پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی غلبه کرد تا حریف قم در بازی پایانی شود.

در مسابقه فینال بین تیم‌های قم و نفت و گاز گچساران که از بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در ترکیب خود بهره می‌بردند، ابتدا بنیامین فرجی از تیم نفت و گاز گچساران ۳ بر صفر علی سجادیان از قم را برد، سپس امیرمهدی کشاورزی از قم با پیروزی ۳ بر ۱ برابر سامران کریمی از گچساران بازی را مساوی کرد.

در ادامه محمدحسن حبیبی ملی‌پوش قم که اخیرا مقام سوم تیمی پیکارهای 2022 قهرمانی آسیا در لائوس را کسب کرده با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل متین نجفی از گچساران برتری را به اردوی قمی‌ها آورد، سپس بنیامین فرجی از نفت و گاز ۳ بر ۲ امیرمهدی کشاورزی از قم را شکست داد تا مسابقه 2 بر 2 مساوی شود.

بدین‌ترتیب دیدار سامران کریمی از نفت و گاز گچساران و سیدعلی سجادیان از قم تعیین کننده قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های ایران شد که این نخبه پینگ‌پنگ قم با نتیجه قاطع ۳ بر صفر مقابل کریمی به پیروزی رسید و کاپ قهرمانی را در قم حفظ کرد تا قم فاتح لیگ برتر شود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com