کد خبر ۱۱۳۷۸۶ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

طلبه بسیجی شهید «حسن مختارزاده» در قم تشییع و خاکسپاری می شود

مراسم تشییع و تدفین طلبه بسیجی شهید «حسن مختارزاده» دوشنبه هفته جاری از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم تشییع طلبه بسیجی شهید «حسن مختارزاده» دوشنبه ۲۱ آذرماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با اقامه نماز توسط آیت‌الله احمد عابدی برگزار می‌شود.

پیکر این شهید پس از طواف گرد مضجع شریف بانوی کرامت، از ساعت ۱۵ از حرم مطهر به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و این شهید مدافع امنیت در جوار شهدای آرمیده در این گلزار خاکسپاری می‌شود.

مراسم وداع با پیکر طلبه بسیجی شهید «حسن مختارزاده» از شهدای مدافع امنیت نیز یکشنبه ۲۰ آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری به مناسبت شب اول شهادت این طلبه بسیجی، شامگاه دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

شهید حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم بود که به صورت خودجوش از سال ۱۳۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول‌الله (ص) حضور داشت.

این شهید، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین استان قم بود که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بقیة الله (عج) تهران در حالت کما بستری بود که سرانجام روز جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز بستری به درجه شهادت نائل آمد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com