کد خبر ۱۱۳۸۴۹ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم استعفا کرد

مدیر رسانه ای تیم فوتسال آنا صنعت قم گفت: «سعید قاسمی» سرمربی تیم آنا صنعت پاسارگاد قم استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، جعفر عابدی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سعید قاسمی که از اواسط فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور سرمربی گری تیم فوتسال آنا صنعت را بر عهده گرفته بود امروز تصمیم به استعفا و کناره گیری کرد.

مدیر رسانه‌ای آناصنعت پاسارگاد قم افزود: اکنون هیئت مدیره باید در مورد ادامه همکاری یا قبول استعفای قاسمی تصمیم بگیرد.

️سعید قاسمی نیز شامگاه سه شنبه به جمع خبرنگاران آمد و اظهار داشت: سال‌ها در لیگ‌برتر فوتسال و در سطح اول فوتسال کشور به عنوان بازیکن حضور یافتم و در این فصل تجربه سرمربی گری تیمی از مجموعه منسجم آنا صنعت به بنده سپرده شد.

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم گفت: تمام توان خود و کادر فنی را از هفته نهم که مدیریت کادر فنی آنا صنعت را بر عهده گرفتیم برای موفقیت و سربلندی فوتسال قم به کار بستیم و تمام توان خود را بر این گذاشتیم که جایگاه تیم‌مطلوب تر شود.

بازیکنان تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند

وی بیان کرد: بسیاری از بازیکنان تیم آنا صنعت را فوتسالیست‌های جوان تشکیل می‌دادند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند و در بسیاری از هفته‌های لیگ بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله در ترکیب تیم به کار گرفتیم که مربیان کمتر آن را انجام می‌دهد.

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم خاطرنشان کرد: هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که از نظر بازیکن کاستی‌های زیادی داشت، با این حال یک تیم همدل بودیم و با همدلی کار را پیش بردیم، البته قبول دارم که در هفته هفدهم نتیجه خوبی نگرفتیم و باشگاه حق دارد که از این نتیجه رضایت نداشته باشد.

️قاسمی تصریح کرد: هدف من کمک به تحول و توسعه فوتسال قم بود، اما احساس کردم در این شرایط کنار رفتنم از آناصنعت می‌تواند به تیم کمک کند، به همین خاطر تصمیم به استعفا گرفتم و با تشکر از تک تک همکارانم در کادر فنی و بازیکنان برای آنها آرزوی موفقیت دارم، ضمناً قدردان هیئت مدیره باشگاه به ویژه سیدمجید شرافتی رئیس، سیدمحمد شرافتی مدیرعامل و روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه هستم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com