کد خبر ۱۱۴۰۰۳ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹
رئیس فدراسیون هندبال:

هندبال استان قم را باید به روزهای خوبش بازگرداند

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به سابقه درخشان هندبال قم گفت: باید تلاش شود رشته هندبال در این استان به روزهای خوب خود بازگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا پاکدل ظهر روز سه شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت هندبال استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد اظهار داشت: باید هندبال استان قم را به روزهای خوب خودش بازگرداند؛ در این بین بخشی از تأخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی استان قم بر عهده فدراسیون بود که از این بابت عذر خواهی می‌کنیم و در ادامه مسیر در خدمت هندبال قم هستیم.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: تیم جدید انتخاب شده برای هیئت هندبال استان قم باید در خدمت به هندبال این استان فضای همدلی را ایجاد کند تا شاهد شکوفایی این رشته باشیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم برای سال آینده استان قم حامی مالی برای لیگ برتر بانوان داشته باشد و حیف است استانی مانند قم که ملی پوشان زیادی در بانوان دارد و اثر گذار است در لیگ برتر بانوان تیم ندارد.

وی بیان کرد: امروز خیلی از مهره‌ها و ستاره‌های هندبال از ورزشکاران استان قم هستند و نفرات زیادی از این استان سابقه دعوت به تیم ملی را دارند.

پاکدل افزود: هندبال استان قم باید شاهد اقدام‌های عملیاتی و برنامه محور باشد و باید وعده نامزد انتخاب شده عملیاتی شود.

وی هم چنین تاکید کرد: دو شهرستان جدید قم باید مورد توجه هیئت هندبال باشند و هندبال در آنها پویا باشد.

وی یکی از معضلات همیشگی هیئت‌های هندبال را بحث سالن ورزشی عنوان کرد و افزود: با مقام‌ها و افتخارهایی که هندبالیست‌های قمی کسب کرده اند، هندبال رشته اول ورزش‌های توپی قم است و باید اداره کل ورزش و جوانان قم یکی از سالن‌های خوب را در اختیار این هیئت قرار دهد.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال ایران اخیراً در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی شاهکار کرد و ورزشکاران ما مقتدرانه ایستاده و سرود ملی خواندند و با کسب مقام چهارم سهمیه جهانی را دریافت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مجمع گفت: جامعه هندبال استان قم جامعه موفقی است و در هندبال بانوان این استان موفقیت‌های خوبی داشته ایم.
ابراهیم سانی خانی گفت: پتانسیل‌های هندبال بانوان و آقایان در استان قم بسیار بالا است و آینده خوبی را برای هندبال قم پیش رو داریم.

وی گفت: همه اهالی هندبال باید با همدلی نسبت به همیاری رئیس جدید هیئت هندبال استان قم اقدام کنند و باید همه پیشکسوتان هندبال قم برای شکوفایی این رشته پای کار باشند.

مجمع انتخاباتی با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و در پایان علی ساده به عنوان رئیس هیأت هندبال قم به مدت چهار سال انتخاب شد.

در این مجمع محمدجواد موسایی و علی ساده نامزد کسب ریاست هیأت هندبال استان قم بودند که ساده ۱۱ رأی و موسایی ۶ رأی کسب کردند و یک رأی سفید به گلدان آرا ریخته شد.

در این مجمع هم‌چنین اعضای هیئت رئیسه هیئت هندبال استان قم با رأی اعضای مجمع انتخاب شدند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com