کد خبر ۱۱۴۰۴۳ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

«محمدرضا رجایی» رئیس هیئت کبدی استان قم شد

«محمدرضا رجایی» با برگزاری مجمع انتخاباتی با حضور نایب رئیس فدراسیون کبدی به عنوان رئیس هیئت کبدی استان قم انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی به منظور انتخاب رئیس هیئت کبدی استان قم ظهر روز پنجشنبه با حضور مسلم رشیدی نایب رئیس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این مجمع انتخاباتی با حضور یک کاندیدا به انجام رسید و رجایی از مجموع ۱۲ رأی، موفق به کسب ۱۲ رأی شد و به عنوان رئیس جدید هیئت کبدی استان قم انتخاب شد.

در این مجمع همچنین افرادی که به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت کبدی استان قم معرفی شده بودند از مجمع رأی اعتماد گرفتند.

کسب کسب ۲۶ مدال برون مرزی از ابتدای سال تاکنون

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مجمع از کسب ۲۶ مدال برون مرزی از ابتدای سال تا کنون توسط ورزشکاران استان قم خبر داد.

ابراهیم سانی خانی افزود: رشد کبدی در گرو همکاری با سازمان‌های دیگر است و باید هیئت کبدی قم تعامل با دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه دوره تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم برگزار شده است گفت: خوشبختانه توانستیم با تجلیل از ورزشکاران روحیه نشاط و شادابی آنان را افزایش دهیم.

مسلم رشیدی نایب رئیس فدراسیون کبدی نیز در این مجمع ضمن ابراز خرسندی از حضورش در قم برای رجایی رئیس جدید هیئت کبدی استان قم آرزوی توفیق کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com