کد خبر ۱۱۴۳۶۸ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶

نایب قهرمانی بانوی قمی در پاراتکواندو قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان قم از نایب قهرمانی یکی از بانوان قمی در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر محمد پیروزمنش اظهار داشت: مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان کشور در حالی امروز دوشنبه با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت که پاراتکواندو کار قمی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان قم با اشاره به اینکه این مسابقات حکم ورود به اردوی تیم ملی را نیز داشت افزود: مرضیه نصراللهی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم از قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات شد.

وی بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی آزاد کشوری پاراتکواندو جوانان و بزرگسالان (ورود به اردوی تیم ملی) به جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳، در گروه بانوان به میزبانی خانه تکواندو در محل فدراسیون تکواندو امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه برگزار شد.

پیروزمنش گفت: در گروه بانوان رقابت‌های (اوزان ۴۷-، ۵۲-، ۵۷- و ۶۵- کیلوگرم) برگزار شد و ضمن معرفی برترین‌ها، نهایتاً روزا ابراهیمی عنوان فنی‌ترین بازیکن را کسب کرد و مریم صفاری از استان تهران برترین داور این دوره از مسابقات شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com