کد خبر ۱۱۴۳۸۴ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم:با تمام توان به مصاف گیتی پسند می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: دیدار جمعه این هفته با گیتی پسند اصفهان بسیار حساس است و با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایرنا، فرهاد کشاورز روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های تاکتیکی مورد نظرمان برای دیدار با گیتی پسند را در تمرینات این هفته خود اجرا کردیم و آماده دیدار با این تیم بالای جدولی هستیم.

وی بیان کرد: در دیدار با گیتی پسند با تمام توان‌مان به میدان می‌رویم تا مردم قم، هواداران و تمام آنهایی که برای تیم آنا صنعت زحمت می‌کشند و دل‌شان برای این تیم می‌تپد را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم هم چنین از عملکرد بازیکنان تیمش به دلیل نمایش موفق در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل گهرزمین سیرجان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: عملکرد خوب بازیکنانم در دیدار هفته گذشته مقابل گهرزمین را تحسین می‌کنم و آن ها را شایسته کسب نتایج موفق در هفته‌های آتی لیگ می‌دانم.

وی گفت: در بازی مقابل گهرزمین نمایش خوبی داشتیم، ضمن اینکه بارها موقعیت گل ایجاد کردیم و توانستیم از این تیم در خانه خودش با دو گل پیش افتاده و حریف بالای جدولی خود را تا آستانه شکست پیش ببریم.

کشاورز تصریح کرد: نوع بازی ما در مقابل گهرزمین نشان داد که تیم آناصنعت پاسارگاد ترقی کرده و بازیکنان جوانش استعداد و شایستگی‌های زیادی برای پیشرفت و خلق نتایج شگفت‌انگیز دارند، اتفاقی که با وحدت تاکتیکی بیشتر قطعا می‌توانیم از این هفته مصمم‌تر رقم بزنیم.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد از چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، جمعه گذشته در بازی خارج از خانه مقابل گهرزمین سیرجان با نتیجه سه بر دو مغلوب شد.

این تیم از چارچوب هفته بیستم روز جمعه هفته جاری درخانه به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود.

آنا صنعت پاسارگاد هم اکنون در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را تهدید می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com