کد خبر ۱۱۴۳۹۵ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

«علی آهنی» سکاندار هیئت تکواندو قم شد

«علی آهنی» با کسب ۱۵ رأی از ۲۱ رأی مجمع هیئت تکواندو قم به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع انتخابات هیئت تکواندو پیش از ظهر چهارشنبه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و اعضا مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

علی آهنی، سید جواد حسینی، حجت الاسلام عبدالله بینایی، محمدصادق حیدرزاده، عباس رفیعی و محمد حسین ربانی شش کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای تصدی پست ریاست هیئت تکواندو استان قم بودند که بعد از شروع مجمع حیدرزاده، ربانی و رفیعی انصراف خود را از انتخابات مجمع اعلام کردند.

در ابتدای مجمع به هر کدام از کاندیداها ۷ دقیقه وقت داده شد تا به معرفی برنامه‌های خود بپردازند که شفافیت مالی، توجه به توسعه ورزش بانوان و توجه و حمایت از توسعه ورزش قهرمانی از مهمترین محورهای برنامه‌های کاندیداهای تأیید صلاحیت شده بود.

در ادامه مجمع نوبت به رأی گیری رسید که اعضا مجمع رأی خود را به صورت مخفیانه به صندوق انداخته که در پایان علی آهنی با کسب ۱۵ رأی از ۲۱ رأی مجمع به عنوان رئیس انتخاب و خانم‌ها فرشته کریمی مهر نایب رئیس؛ احد احمدآبادی خزانه دار؛ محبوب نصیروند خبره ورزشی؛ مهدی کلانترزاده هیئت رئیسه آقا و فردوس چوبین به عنوان هیئت رئیسه خانم انتخاب شدند.

در پایان مجمع هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ضمن تقدیر از مسئولان برگزار کننده مجمع در سخنانی اظهار کرد: همه ما امروز برای پیشرفت خانواده تکواندو در قم جمع شدیم و تلاشمان این است که یک هیئت پویا و قوی در استان قم شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه هیئت تکواندو جای تسویه حساب شخصی نیست، تصریح کرد: رئیس جدید هیئت باید از همه ظرفیت‌های تکواندو قم برای رشد و توسعه این ورزش در قم استفاده کند و حتی از توانایی منتقدان خود نیز در راستای ارتقای این رشته ورزشی در قم استفاده کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com