کد خبر ۱۱۴۴۴۴ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷

زنان تیرانداز قم دوباره افتخارآفرین شدند / دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران

رئیس هیات تیراندازی استان قم از موفقیت تیم زنان این هیات در کسب دومین قهرمانی متوالی لیگ برتر تپانچه بادی بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: فصل 1401 لیگ برتر تیراندازی زنان ایران با حضور 8 تیم برگزار شد و تیم‌ها در قالب تپانچه بادی و تفنگ بادی به شکل جدا گانه برای کسب مقام قهرمانی از مرداد ماه رقابت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این فصل از مسابقات تیم باشگاهی شهید زین‌الدین نماینده استان قم در لیگ برتر ایران بود و همانند فصل گذشته توانست در مسابقات لیگ برتر 1401 نیز بالاتر از دیگر رقبا با عملکردی بی‌نظیر و بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر تپانچه را از آن خود کند.

رئیس هیات تیراندازی استان قم افزود: در این مسابقات تیم شهید زین‌الدین قم با ترکیب نرجس صباغی، فاطمه حسینی، فاطمه قدرت‌آبادی، لعیا محمدی، نوشین پی‌خسته و آرمیتا پورسرتیپ به مصاف حریفان رفت و با هدایت مجید نظامی مربی و داور بین‌المللی تیراندازی به مقام قهرمانی ایران دست یافت.

وی اضافه کرد: تیم تپانچه بانوان شهید زین‌الدین در این دوره با تیم‌های فولاد هرمزگان، هیات فارس، هیات البرز، باشگاه مقاومت، آتبین، هیات کرمان و هیات مازندران رقابت کرد و سرانجام با کسب 7 برد متوالی و بدون شکست مقتدرانه عنوان قهرمانی لیگ برتر تپانچه را برای ورزش قم و خانواده تیراندازی به ارمغان آورد.

متقیان‌نژاد با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره لیگ برتر تپانچه بانوان ایران در سال 1401 افزود: هفته پایانی رقابت‌ها به میزبانی هیات تیراندازی قم در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که تیم شهید زین‌الدین قم از سد هیات فارس عبور کرد و با هفتمین برد متوالی خود 35 امتیازی و قهرمان ایران شد، ضمن اینکه تیم‌های هیات فارس و فولاد هرمزگان با امتیاز مشابه ۲۷ در رده‌های دوم و سوم لیگ برتر تپانچه ایستادند.

وی در ادامه به عملکرد تیم تفنگ شهید زین‌الدین قم در لیگ برتر 1401 اشاره و بیان کرد: پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ بانوان با قهرمانی سپاهان به کار خود پایان داد و تیم‌های دانشگاه آزاد و نزاجا دوم و سوم شدند، ضمن اینکه تیم شهید زین‌الدین قم که فصل قبل به مقام سوم رسیده بود، در این فصل با ۱۹ امتیاز رتبه پنجم را به دست آورد.

رئیس هیات تیراندازی استان قم افزود: قهرمانی لیگ برتر تپانچه توسط تیم شهید زین‌الدین قم در حالی رقم خورد که این تیم با کمترین هزینه و بدون حامی مالی به مصاف رقبای قدرتمند خود رفت و به لطف خدا و با همت و تلاش کادر و اعضای خود دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را رقم زد که از مجموعه این تیم قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار هیات تیراندازی استان قم این است که موفقیت‌های به دست آمده توسط مسوولان عزیز استان قم دیده شده و این رشته مورد حمایت بیشتر قرار گیرد، زیرا در فصل آینده و دوره‌ بعدی لیگ برتر دفاع از این دستاورد ارزشمند قطعا نیازمند حمایت ویژه مالی اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسوولان دلسوز ورزش قم است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com