کد خبر ۱۱۴۶۳۵ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۷
سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم:

سن ایچ ساوه را به خوبی آنالیز کرده ایم

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: برای بازی حساس فردا مقابل سن ایچ ساوه، حریف خود را به خوبی آنالیز کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، فرهاد کشاورز ظهر پنجشنبه پیش از دیدار فردای تیم خود با سن ایچ ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم سن ایچ را به خوبی آنالیز کرده ایم و آمادگی کامل داریم روند فنی رو به جلوی خود که در سه بازی گذشته نمایش دادیم را مقابل سن ایچ هم به نمایش در آوریم.

سرمربی آنا صنعت پاسارگاد قم افزود: فردا با تیم بالای جدولی سن ایچ بازی داریم و از همه لحاظ بازی بسیار مهمی است چون در سه بازی گذشته به اذعان همه کارشناسان شاید کمترین حق خود را از نتایج بازی‌ها گرفتیم و در مقابل تیم‌های بزرگ فوتسال کشور بازی کردیم.

وی ادامه داد: در سه هفته گذشته مقابل تیم‌های بالای جدولی قرار گرفتیم و تیم ما این فشار را خوب تحمل می‌کند و از بازیکنانم رضایت کامل دارم و آنها با تمام توان در تمرینات کار می‌کنند.

وی بیان کرد: مدیریت باشگاه خودش را در قالب تیم می‌داند و متوجه عرصه فنی است و این قابل احترام است و با وجودی که تیم در بازی‌های اخیر خود نتیجه نگرفته آن‌ها تعهدات قراردادی خود را انجام می‌دهند.

کشاورز افزود: امیدوارم در بازی جمعه بر این همه بدشانسی و عوامل خارج از سیستم فنی که در واقع در بازی‌های گذشته گریبان ما را گرفت غلبه کنیم و مزد زحمات خود را بگیریم.

دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و آنا صنعت پاسارگاد قم از چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال فردا به میزبانی سن ایچ برگزار می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com