کد خبر ۱۱۴۶۴۰ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷

سرمربی آناصنعت قم: امیدوارم مسائل غیرفنی بر نتیجه تیم ما تاثیری نداشته باشد

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت قم با اشاره به آمادگی بازیکنان این تیم برای رویارویی با سن‌ایچ ساوه گفت: این بازی برای ما بسیار حساس و مهم است و امیدوارم مسائل غیرفنی بر نتیجه بازی فردا تاثیرگذار نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد کشاورز پیش از بازی مهم تیم آنا صنعت قم برابر سن‌ایچ ساوه، اظهار کرد: بازی حساس و مهمی برابر این تیم بالای جدولی داریم. امیدوارم بتوانیم با نمایش خوب بازیکنان نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد نماینده قم در ۳ هفته اخیر گفت: به گفته بسیاری از کارشناسان تیم آناصنعت در ۳ هفته اخیر عملکرد خیره‌ کننده‌ای داشته است و شاگردانم در ۳ بازی گذشته توانسته‌اند نکاتی که در تمرینات کار می‌کنیم را به‌خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم آناصنعت قم با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل باشگاه از تیم و بازیکنان، عنوان کرد: من حدود ۲۰ سال است که در فوتبال و فوتسال فعالیت دارم؛ مدیرعاملی که خود را در قالب تیم بداند و در خصوص مسائل فنی آگاهی داشته باشد قابل تقدیر است. مالکین و مدیرعامل تیم‌ آنا صنعت واقعا حمایت کامل را از ما داشته‌اند و باتوجه به ۳ شکست اخیری که به دست آورده‌ایم همراه من و شاگردانم بودند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن و کادر فنی وقتی می‌بینند مدیریت به تعهدات خود عمل می‌کند؛ انگیزه‌اش افزایش می‌یابد و با خیال راحت و بدون دغدغه فقط به مسائل فنی می‌پردازد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com