کد خبر ۱۱۴۸۰۳ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

فرجی تا سال 1405 رئیس هیأت‌ بدمینتون قم شد

علی فرجی مدیر روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ایران با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت‌ بدمینتون استان قم تا سال 1405 سکاندار این هیات ورزشی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، هیات بدمینتون استان قم برخلاف بسیاری از هیات‌های ورزشی این استان، در بیست و هشتمین روز دی‌ماه 1401 یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین مجامع انتخاباتی را تجربه کرد، مجمعی که لب مرز پایان دوره چهار ساله رئیس سابق این هیات برگزار شد و رئیس جدید بدمینتون قم تا سال 1405 را معرفی کرد.

بدمینتون استان قم که در چهار سال گذشته به ریاست محمدحسن حسین‌زاده داور مطرح و سرشناس بین‌المللی استان قم و کشورمان مدیریت می‌شد و علی فرجی مسوولیت دبیری آن را بر عهده داشت، امروز با برگزاری مجمع انتخابات در حضور محمدرضا پوریا رئیس و فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون، ابراهیم سانی‌خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع، علی فرجی را به عنوان سکاندار خود تا 1405 برگزید.

بدمینتون یکی از 50 هیأت‌ ورزشی فعال در استان قم است که در چهار سال گذشته تحولات و پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و در کنار توفیقات مختلف در بخش‌های آموزشی، همگانی، قهرمانی، استعدادیابی و توسعه زیرساخت‌های این رشته، در سه دوره متوالی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران سه سکو کسب کرده که اعم از قهرمانی، نایب‌قهرمانی و رتبه سومی بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته در کشور بوده است.

و اما علی فرجی که در چهار سال گذشته همزمان با دبیری هیات بدمینتون استان قم، پست مهم و کرسی بالاتری در فدراسیون این رشته داشت و به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون بدمینتون فعالیت می‌کرد و از قضا در این مسوولیت نیز به گواه هیات‌های استانی و تیم‌های لیگ برتری چهره موفقی بود، بعد از خدمات مثبت و فعالیت‌های اثرگذار در هر دو مسوولیت، امروز در بیست و هشتمین روز دی‌ماه از سوی اعضای مجمع انتخابات هیات قم به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی برگزیده شد.

تمام 19 عضو مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان قم، آراء خود را به نام علی فرجی تک کاندیدای این مجمع به گلدان جمع‌آوری آراء انداختند تا بدین‌ترتیب فرجی با قاطعیت و رای اعتماد کامل تک تک اعضاء برای مدت چهار سال ریاست این هیات ورزشی را که جزو رشته‌های المپیکی به شمار می‌رود، بر عهده بگیرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com