کد خبر ۱۱۵۱۰۷ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۵

حضور ۳ کبدی کار قمی در اردوهای تیم ملی ایران

رئیس هیئت کبدی استان قم از حضور ۳ نفر از کبدی کاران آقا و بانوی قمی در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و جوانان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا رجایی اظهار داشت: تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان ایران در حالی خود را برای حضور در رویدادهای بین المللی آماده می‌کنند که یک کبدی کار آقا از قم به اردوی تیم ملی جوانان و دو کبدی کار خانم و آقا قمی نیز به اردوهای تیم‌های ملی بزرگسالان ایران دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت کبدی استان قم با اشاره به اینکه مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در اسفند ماه امسال به میزبانی شهر ارومیه برگزار می‌شود گفت: مهدی بهرامی کبدی کار قمی است که از دوم بهمن ماه در اردوی تیم ملی جوانان ایران که تا ۱۶ بهمن در شهرستان نقده برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.

وی همچنین یادآور شد: مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در رشته کبدی در سال آینده در هانگژو چین برگزار می‌شود و اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ایران بدین منظور از روز گذشته تا ۲۰ بهمن در مجموعه ورزشی بعثت تهران در حال برگزار است و زینب بختیاری از قم در این اردو حاضر شده است.

رجایی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی مردان نیز در کمپ کمیته ملی المپیک تهران در حال برگزاری است و حمید میرزایی نادر دیگر کبدی کار قمی است که در اردو حضور دارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com