کد خبر ۱۱۵۷۶۳ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
اختصاصی قم‌نا/

پاسخ صریح برادر دانش‌آموز مرحوم قمی به معاندین

از روز گذشته در رسانه‌های ضد انقلاب در شبکه‌های اجتماعی مسأله فوت دختر 11 ساله قمی را به ماجرای مسمویت مدارس قم مرتبط کرده‌اند. در همین خصوص برادر مرحوم «فاطمه رضایی» با نوشتن متنی، به این شایعات پاسخ داد.

متن کامل یادداشت آقای رضایی که یک نسخه آن در اختیار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) قرار گرفته است؛ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه از دیشب شایعاتی درباره نحوه فوت خواهرم، فاطمه رضایی در حال پخش شدن است و طبق روال همیشه عده ای درصدد سوء استفاده هستند. به همین دلیل بر خود لازم دانستم توضیحاتی در این خصوص ارائه کنم:

خواهرم سه چهار روز قبل از فوتش، نیمه شب از شدت درد کمر و پا بیدار شد. چون نمی‌توانست بخوابد، با کمک قرص آرام‌بخش و ماساژ کمی آرام شد و دوباره خوابید.
صبح که بیدار شد باز هم همان دردها به سراغش آمد و به خود می‌پیچید. او را به درمانگاه بردیم و بعد از زدن سِرُم، وقتی اندکی آرام شد، به خانه برگشتیم. بعد از چند ساعت دوباره پا درد، کمر درد و دل دردش شروع شد و هرچه به او اصرار کردیم که دوباره به دکتر برویم، قبول نکرد و گفت: می‌خواهم در خانه بمانم.

اما به قدری دردش زیاد بود که نمی‌توانستیم تحمل کنیم. بنابراین چهارشنبه او را به بیمارستان امام رضا (علیه السلام) قم بردیم. در بیمارستان بعد از گرفتن چند آزمایش گفتند باید او را به بیمارستان حضرت معصومه (سلام الله علیها) که مخصوص کودکان است، منتقل کرد چون امکانات بیشتری وجود دارد. در نتیجه چهارشنبه شب او را به بیمارستان حضرت معصومه (سلام الله علیها) منتقل کردند. تا صبحِ پنجشنبه پدر و مادرم کنار او بودند ولی صبح، در عرض چند ثانیه علائم حیاتی‌ اش کاملا پایین آمد و بلافاصله پزشکان مشغول احیای او شدند.

به دلیل فشار روحی پدر و مادرم، ملاقات با او را ممنوع کردند. این وضعیت ادامه داشت تا اینکه بعد از نماز مغرب به رحمت خدا رفت.  خواهرم سه هفته آخر عمرش مدرسه نرفت. دو هفته اول به علت مشکلات سیستم گرمایشی مدرسه، کلاس‌هایش غیرحضوری بود و هفته سوم هم خودمان اجازه ندادیم به مدرسه برود تا ماجرای مسمومیت هایی که شایع شده تمام شود.

قبل از این بیماری هم مشکل خاصی نداشت و زندگی عادی خودش را سپری می‌کرد. تا سه چهار روز قبل فوت هیچ علائمی از بیماری نداشت و فقط در آن سه چهار روز آخر بیمار شد.  طبق نظر پزشکان علت فوت او از کار افتادن کلیه و ریه اش بود.  حال در این میان یک عده نان به نرخ روزخور اسم خواهر من را کنار خانم مهسا امینی می‌آورند و دوباره می‌خواهند فتنه‌سازی کنند. خدا خیرشان ندهد که نه آن مرحومه برایشان ذره‌ای اهمیت دارد، نه خانواده‌‌ام و نه بقیه دخترهای مردم!

ما که می‌دانیم هدف‌شان از این دروغ سازی‌ها و جعل اخبار دروغ چیست. آن‌هایی هم که خبر ندارند، بدانند مشت نشانه‌ی خروار است و بقیه اخبار این ضدانقلاب‌ها نیز مثل این خبر است. بدا به حال آن‌هایی که باور می‌کنند!

لازم به ذکر است بنده نسبت به مسمومیت دختران سایر مدارس اظهار نظری نکردم و نمی‌کنم و تنها درباره‌ی اتفاقی که درمورد خواهرم رخ داده است، توضیحاتی به مردم شریف ایران ارائه کردم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com