کد خبر ۱۱۵۸۰۹ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۳
اختصاصی قم‌نا/

دروغ ضدانقلاب در ماجرای مسمومیت‌ها برای اتهام‌زنی به مذهب / بیش 152 هزار دانش‌آموز دختر در قم مشغول به تحصیل هستند

در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان رسانه‌های ضدانقلاب در حالی تلاش می‌کنند تا به استناد اظهارات نسنجیده و خلاف واقع برخی مسئولان ناآگاه و همچنین رسانه‌های خائن و بعضا نفوذی، انگشت اتهام را به سمت مذهب دراز کنند که در شهر قم بیش از ۱۵۲ هزار دانش‌آموز دختر مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان رسانه‌های ضدانقلاب در حالی تلاش می‌کنند تا به استناد اظهارات نسنجیده و خلاف واقع برخی مسئولان ناآگاه و همچنین رسانه‌های خائن و بعضا نفوذی، انگشت اتهام را به سمت مذهب دراز کنند که در شهر قم _به عنوان مرکز جهان تشیع و مذهبی‌ترین شهر ایران_ بیش از ۱۵۲ هزار دانش‌آموز دختر مشغول به تحصیل هستند.

همچنین بیشترین سرانه دانش‌آموز در کشور متعلق به قم بوده و در این شهر ده‌ها مدرسه دخترانه وجود دارد که زیر مجموعه حوزه علمیه و نهادهای دینی است. افزون بر این در قم صدها معلم خانم در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول به تدریس می‌باشند که پایه رشته‌ تحصیلی آن‌ها، علوم دینی و دروس حوزوی است.

از سوی دیگر مراجع عظام تقلید جهان تشیع، بالإتفاق تحصیل بانوان را امری جایز و چه بسا مستحب نیز دانسته حتی بسیاری از این بزرگان، بانوان را به تحصیل کردن تشویق می‌کنند.

از همین رو دروغ‌پردازی‌‌های عناصر داخلی پیرامون عوامل مسمومیت دانش‌آموزان می‌بایست توسط نهادهای قضایی دنبال شود؛ چرا که چنین اظهاراتی هتک به مذهب، ارزش‌های دینی و باورهای ملت ایران است و روا نیست که مدعی‌العموم در مقابل گراهای غلط این گونه افراد ساکت بنشیند!

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com