کد خبر ۱۱۷۰۸۹ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹
اختصاصی قم‌نا/

پروژه‌ای که پس از کلنگ‌زنی در جعفریه متوقف شد! +عکس

با گذشت هفت سال از کلنگ‌زنی ساخت استخر در شهر جعفریه قم، حتی یک آجر هم برای ساخت این پروژه روی هم گذاشته نشده است و مسئولان محلی نیز حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، درست هفت سال پیش بود که پروژه ساخت استخر در شهر جعفریه قم با حضور مسئولان وقت این شهر کلنگ‌زنی شد؛ با این حال در طول این مدت برای این پروژه، حتی یک آجر هم روی هم گذاشته نشده است.

قابل توجه اینکه مسئولان محلی نیز یا حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند و یا این مشکل را متوجه مسئولان پیشین شهر می‌کنند که برای ساخت این پروژه، منابع مالی تعریف نشده است.

جعفریه مدتی است که در تقسیم‌بندی‌های استانی به عنوان مرکز شهرستان جعفرآباد شناخته می‌شود؛ با این حال امکانات اختصاص داده شده به این شهر، بعضا در حد یک بخش هم نیست.

چندی پیش نیز تعدادی از اهالی شهر جعفریه در تماس با قم‌نا، اظهار داشتند که شهرشان فاقد درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی، آزمایشگاه طبی، آموزشگاه رانندگی و موتورسیکلت، دفتر پلیس به اضافه ده است و مردم این شهر در صورت نیاز ضروری به هر یک از این موارد، می‌بایست فاصله‌ای ۳۵ کیلومتری را پیموده و به مرکز استان مراجعه کنند.

با توجه به آغاز دور دوم سفرهای استانی آیت‌الله رییسی و سفر قریب‌الوقوع ایشان به استان قم، گسترش امکانات به شهر جعفریه، یکی از مطالبات اساسی مردم این منطقه تلقی می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت مردم این شهر به دیگر شهرها داشته باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com