کد خبر ۱۱۷۴۱۰ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
در گفت‌وگو با قم‌نا مطرح شد:

استفاده از تجربه نیمه شعبان در مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س)

مسئول ستاد اجتماعات مردمی مهدوی با بیان اینکه در جشن ولادت حضرت معصومه(س) از مراسمات برگزار شده پیشین الگوگیری شده است، تصریح کرد: در مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) به همت گروههای مردمی، برای اولین بار 40 غرفه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائران برپا شد.

میثم غفوری مسئول ستاد اجتماعات مردمی مهدوی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پیرامون برنامه این ستاد در سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: ستاد اجتماعات مردمی مهدوی به یاری خداوند متعال و با توجه به تجربه برگزاری جشن‌هایی که در میلاد ائمه اطهار(ع) و همچنین مراسم بزرگ نیمه‌شعبان داشته است، به الگویی واحد و منسجم در این زمینه رسیده است.

وی با بیان اینکه در جشن ولادت حضرت معصومه(س) از مراسمات برگزار شده پیشین الگوگیری شده است، تصریح کرد: در مراسم امسال ولادت حضرت معصومه(س) به همت گروههای مردمی، برای اولین بار 40 غرفه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائران در صحن بزرگ امام خمینی(ره) و همچنین حد فاصل مسجد امام حسن عسکری(ع) و مسجد نو برگزار شد.

غفوری اجرای سرود، برنامه‌های مفرح و دیگر فعالیت‌های هنری را از دیگر اقدامات انجام شده ستاد اجتماعات مردمی مهدوی برای سالروز ولادت حضرت معصومه(س) عنوان و در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری غرفه‌های دخترانه از برنامه‌های ویژه‌ای است که جهت ارائه خدمت بانوان دایر شده است.

وی اضافه کرد: این غرفه‌ها از شب میلاد کریمه اهل بیت آغاز به کار کرد و فعالیت آنها تا روز دوشنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد.

غفوری در پایان اظهارات خود با انتقاد از عملکرد شهرداری قم در صدور مجوز و برپایی غرفه‌های پذیرایی از زائران، گفت: البته سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری جزو مجموعه‌هایی بود که به صورت فعال ما را در این زمینه همراهی کردند؛ با این حال در بخش‌های دیگر این سازمان که باید هماهنگی‌های اولیه با آنان صورت می‌گرفت، این همراهی رخ نداد و برای همین کار ما مقداری با فشردگی و کندی مواجه شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com