کد خبر ۱۱۷۴۹۶ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶

رشته‌های ورزشی قم که شانس بیشتری برای حضور در مسابقات آسیایی دارند

محمد علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آخرین وضعیت و برنامه‌ریزی‌ها درخصوص حضور نمایندگان ورزش قم در بازی‌های آسیایی پیش‌رو، اظهار کرد: بررسی تقویم ورزشی‌ هیات‌های ورزشی استان قم از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.

وی افزود: تا به امروز تقویم ۱۳ هیات ورزشی که از اولویت‌های ما بوده مورد برررسی قرار گرفته است، طی ۲ هفته آینده با برگزاری ۴ جلسه تقویم سایر هیات‌های باقی مانده را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. تا به امروز از هیات‌ها خواسته‌ایم در سال جدید به‌دنبال استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها و فعال‌سازی خانواده ورزشی خود باشند.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه تصریح کرد: هیات‌ها موظف به این هستند که افراد مستعد در رشته‌های ورزشی را شناسایی و آن‌ها را پرورش دهند، مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، المپیک ۲۰۲۴ رویدادهای مهم بین‌المللی پیش رو هستند که ما باید شاهد حضور حداکثری ورزشکاران قمی در این مسابقات باشیم.

علیمردانی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود استان قم در رشته‌های هندبال بانوان، تنیس، بسکتبال، بستکبال با ویلچر، والیبال نشسته، کاراته، دو و میدانی، تیراندازی، ووشو، کبدی و کشتی در 2 بخش ورزشکاران و داوران نمایندگانی در مسابقات آسیایی هانگژو داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: امسال سال مهم و حساسی برای ورزش کشور علی‌الخصوص ورزش قم است، از همه مسئولین، ورزشکاران، مربیان، باشگاه‌ها و... تقاضا داریم تمام ظرفیت خود را به میدان آورده و بسیج همگانی تشکیل شود تا اتفاقات بزرگی برای استان قم توسط نمایندگانمان در مسابقات آسیایی و المپیک رقم بخورد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com