کد خبر ۱۱۷۵۲۴ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۲
امام جمعه قم:

ظرفیت های خوبی در کشور برای فعالیت های دینی طلاب فراهم است

امام جمعه قم گفت: امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور برای فعالیت‌های دینی طلاب و روحانیون به وجود آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر شنبه در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: فلسفه تشکیل مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم باید مرور شود تا از مسیر اصلی خود خارج نشود و وظایفی که بر عهده این مجمع گذاشته شده است به درستی صورت گیرد و از آن غفلت نشود.

امام جمعه قم عنوان داشت: فعالیت‌های طلاب و روحانیون پس از انقلاب اسلامی دچار تحولات زیادی شده و اگر فعالیت طلاب قبل از انقلاب تنها در یک مسجد محدود بود، اما امروز ظرفیت‌های بسیار خوبی به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور برای فعالیت‌های دینی طلاب و روحانیون به وجود آمده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه نباید یک طلبه در حاشیه بنشیند و کاری که از دستش برمی آید را انجام ندهد افزود: باید تا آنجا که توان در بدن داریم برای رضایت پروردگار و در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم و در این مسیر باید به گونه‌ای کار کرد که خداوند از ما راضی باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com