کد خبر ۱۱۷۷۷۶ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
اختصاصی قم‌نا/

زمین‌های ریل‌های جمع‌آوری شده، نفس قمی‌ها را بند آورده است! +فیلم

رها کردن مسیرهایی که ریل‌های آن برداشته شده، باعث ایجاد گرد و خاک، چاله‌ و به دردسر افتادن شهروندان قمی برای رفت و آمد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رها کردن مسیرهایی که ریل‌های آن برداشته شده، باعث ایجاد گرد و خاک، چاله‌ و به دردسر افتادن شهروندان قمی برای رفت و آمد شده است.

عبور قطار از مسیر خیابان رسالت قم، باعث ایجاد سر و صدای زیاد و به خطر افتادن جان شهروندان می‌شد و یقینا تعطیلی این خط اقدامی شایسته بود و باعث شد بسیاری از مشکلات ساکنان محلات کنار این ریل‌ها حل شود.

پس از این، وجود ریل‌های متروکه آزار دهنده بود و مجاوران خیابان رسالت، بارها با مکاتبه و تماس با مسئولان، خواستار جمع‌آوری ریل‌ها بودند؛ اما با جمع‌آوری این ریل‌ها، انتظار می‌رفت که روند آن به یک باره متولی امر یعنی شهرداری صورت گیرد تا تبعات حاصل از آن به حداقل برسد.

اما اکنون این موضوع دستخوش مسائل و مشکلات گوناگونی شده و با یک باد کوچک، گرد و خاک برمی‌خیزد و این زمین‌ها را به یکی از کانون‌های مشهود گرد و خاک در شهر قم تبدیل کرده است.

افزون بر این اصل وجود یک زمین خالی و بایر در منطقه‌ای که پر رفت و آمد است و عملا محل تردد جمعیت چشمگیری از شهروندان محسوب می‎شود؛ چهره‌ نامأنوسی از شهر و مدیریت آن را به نمایش گذاشته است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com