کد خبر ۱۱۷۹۰۰ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳

میزبانی آنا صنعت از مدعیان در قم

قرعه‌کشی نیم‌ فصل لیگ برتر فوتسال کشورمان برای فصل پیش رو در حالی دیشب در مرکز ملی فوتبال ایران انجام شد که آنا صنعت پاسارگاد قم در دور رفت مسابقات در ۶ مسابقه از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایرنا،‌ فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از بیستم تیرماه آینده آغاز خواهد شد و بار دیگر هیجان این ورزش پر طرفدار و جذاب در سالن‌های ورزشی کشور به راه خواهد افتاد.

آنا صنعت قم که فصل گذشته اوضاع خوبی نداشت و در هفته های پایانی به لطف کسب نتایج مناسب و عدم نتیجه‌ گیری رقبای خود توانست با کسب رتبه یازدهمی در لیگ برتر فوتسال باقی بماند در فصل جدید لیگ برتر با برنامه از قبل طراحی شده و جذب بازیکنان مورد نیازش هم چنین آغاز به موقع تمرینات سعی در جبران ناکامی های فصل گذشته دارد.

این تیم بیستم تیرماه در اولین دیدار فصل خود به مصاف سن ایچ ساوه ای خواهد رفت که سرمربی فعلی آنا در فصل گذشته روی نیمکت ساوه‌ای ها می‌نشست و این دیدار می تواند جدال جذابی بین دو قطب همسایه فوتسال کشور در قم باشد.

آنا صنعت قم از بین ۱۳ بازی دور رفت رقابت‌ها در ۶ بازی میزبان رقیبان خود خواهد بود و در هفت بازی خارج از خانه با حریفان مصاف می‌کند.

نکته جالب دیگر در مورد آنا صنعت قم این است که این تیم در نیم فصل اول و دور رفت مسابقات میزبان دو تیم مدعی و پرمهره سال‌های اخیر فوتسال ایران یعنی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان است که آنها در سال‌های اخیر قهرمانی‌ها را بین خود تقسیم کرده‌اند و از شمار بالای بازیکنان ملی پوش بهره مند هستند. آنا صنعت در هفته هشتم در قم و ورزشگاه شهید حیدریان این شهر میزبان مس سونگون ورزقان خواهد بود و در هفته دهم نیز میزبان گیتی پسند اصفهان است.

تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتسال بزرگسالان آناصنعت پاسارگاد قم برای حضور موفق در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر باشگاه‌های کشور از هفته اول خردادماه جاری به طور رسمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد. حسین صبوری مربی بومی آنا صنعت امسال در راس کادرفنی،‌ سرمربی گری آناصنعت را برعهده دارد.

علیرضا وفایی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند اصفهان، مسعود عباسی بازیکن فصل گذشته قند کاترین آمل، شهاب بشری بازیکن فصل گذشته سن‌ایچ ساوه امیرحمزه صدیق‌زاده بازیکن عضو تیم ملی جوانان بازیکنان جدیدی هستند که برای حضور در تیم آناصنعت با آنان قرارداد منعقد شده‌است.

این باشگاه همچنین قراردادهای هاشم فرج‌زاده، سوران بالکانه، آرتا رضایی، فردین قاسمی، محمد ارجمند زاده، حمیدرضا ده نمکی، امیرمحمد مرادبیاتی ، امیر اربابی و رضا حسین‌پور ملی پوش افغانستانی خود را برای حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتسال تمدید کرده‌ است.

آخرین روز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال روز یکم تیرماه است و باید دید بازیکن دیگری جذب آنا صنعت پاسارگاد قم خواهد شد یا خیر؟

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com