کد خبر ۱۲۰۳۲۷ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
اختصاصی قم‌نا/

ردصلاحیت فعال اصلاح‌طلب قمی سوژه کاربران فضای مجازی شد

ردصلاحیت مصطفی جلالی از فعالان طیف موسوم به اصلاح‌طلب در قم توسط هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم م‌نا)، ردصلاحیت مصطفی جلالی از فعالان طیف موسوم به اصلاح‌طلب در قم توسط هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

جلالی که در شبکه اجتماعی فعالیتی مستمر دارد و از این طریق توانسته است شناخته شده شود؛ با انتشار تصویری ناقص از نامه هیئت اجرایی، با هشتگ «انتخابات آزاد» به ردصلاحیت دوباره‌اش در انتخابات مجلس معترض شد.

یک کاربر ذیل پست جلالی در شبکه‌ اجتماعی ایکس(توییتر) نوشت: "عزیزم حالا که انتخابات آزاد نیست، نامه رو کامل منتشر می‌کردی از دلیل رد صلاحیتت هم خبردار می‌شدیم."

کاربر دیگری نیز با اظهار تعجب از ثبت‌نام جلالی برای انتخابات مجلس، خطاب به او نوشت: "تمام مطالب ضد و نقیض و نادرستی ک منتشر می‌کردید خیز برداشته بودید برای نمایندگی!!!!!؟ شما رو رد صلاحیت نمی‌کردند باید ب صلاحیتِ کل دم و دستگاه مربوطه شک می‌کردیم."

فرد دیگری نیز، نوشت: "کسی که اعتبار پرچم انگلیس رو از تمام مدارک دانشگاهی ایران بالاتر می‌دونه باید بره زیر خاک، رد صلاحیت که چیزی نیست! شما یه کم دیگه تلاش کن برای مهاجرت، ان‌شاءالله توی خود انگلیس با شهرداری و اینا شروع کن. زود هم می‌تونی خودت رو ثابت کنی."

اشاره این کاربر به جعل عنوان مدرک دانشگاه آکسفورد توسط جلالی و بالاتر دانستن پرچم انگلیس از تمام مدارک دانشگاه‌های ایران است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com